شروع طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسب وکارهای کوچک و میانه

به گزارش مجله حیات، بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسب وکارهای کوچک و میانه را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.

شروع طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسب وکارهای کوچک و میانه

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، کسب وکارهای کوچک و میانه، این روزها نقش مهمی در اقتصاد، فراوری و اشتغال کشور دارند؛ کسب وکارهایی که با نگاه به آینده، می توانند پیشران بخشی از اقتصاد ایران باشند.

بیمه ملت، یکی از شرکت های پیشروی صنعت بیمه کشور، که توانگرترین شرکت این صنعت نیز هست، در تازه ترین محصول بیمه ای خود، برای توسعه چتر حمایت بیمه های تکمیلی درمان، به سراغ این شرکت ها رفته و طرح بیمه درمان تکمیلی را به این کسب وکارها ارائه نموده است.

در طرح بیمه تکمیلی درمان کسب وکارهای کوچک، تمامی شرکت ها و کسب وکارهای کوچک و میانه می توانند از پوشش های بیمه تکمیلی بیمه ملت بهره مند شوند و از خدمات درمانی استفاده نمایند.

کسب وکارهای کوچک می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به هر یک از شعب و نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 02185333 تماس بگیرند.

بعلاوه مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وسیله مراجعه به آدرس:https://melat.ir/app/products/15912/ashkhas از جزئیات این طرح آگاه شوند.

بیمه ملت که از سال 1382 فعالیت خود را شروع نموده، در سه سال گذشته بهترین شرکت بیمه کشور در بخش توانگری مالی بوده و رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور به خود اختصاص داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1387

به "شروع طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسب وکارهای کوچک و میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسب وکارهای کوچک و میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید