اپو موبایل مقرون به صرفه قیمت عرضه کرد

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، اپو موبایل نو و مقرون به صرفه قیمت A16K برای بازار هند عرضه نموده است. طبق اعلام این شرکت چینی دستگاه مذکور برای افرادی مناسب است که دنبال موبایل سبک با طراحی زیبا هستند.

اپو موبایل مقرون به صرفه قیمت عرضه کرد

A16K با وجود باتری 4230 میلی آمپری 7.85 میلیمتر ضخامت و 175 گرم وزن دارد. وزن این دستگاه حتی با در نظرگرفتن نمایشگر 6.52 اینچی آن نیز بسیار خارق العاده است. موبایل مقرون به صرفه قیمت اپو با قابلیت های مخصوصمراقبت روزانه از چشم (All day Eye Care) مانند قابلیت خوانش صفحه در نور زیاد و نورپس زمینه هوشمند(AI Smart Backlight) برای استفاده راحت تر از دستگاه عرضه شده است.

داخل موبایل از تراشه هلیو G35 مدیاتک استفاده شده که عملکرد آن از طریق ویژگی سیستم بوستر ارتقا یافته است. این ویژگی در اصل مجموعه ای از قابلیت های ارتقایی سیستم است.

به طور مشابه باتری موبایل نیز با ویژگی های مشخصی مانند Super Night-time Standby، ارتقای شارژ در شب و حالت ذخیره شارژ برای حداکثر کارآمدی و غیره عرضه می گردد. A16K دارای یک دوربین پشتی 13 و سلفی 5 مگاپیکسلی است.

نرم افزار به کار رفته در موبایل مذکور نیز ColorOS 11.1 است. این سیستم عامل OSمجهز به ویژگی هایی مانند Flex Drop است.

این دستگاه در رنگ های آبی، سفید و سیاه در هند عرضه می گردد که بهای نسخه ای از آن با 3 گیگابایتRAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی 10490 روپیه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1261

به "اپو موبایل مقرون به صرفه قیمت عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپو موبایل مقرون به صرفه قیمت عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید