بازی استقلال در بین بازیهای به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، یک گزارش و نظرسنجی را در ارتباط با دیدارهای به یاد ماندنی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال های گذشته منتشر کرده است.

بازی استقلال در بین بازیهای به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

در این نظرسنجی نام سه تیم ایرانی هم دیده می شود. دیدار استقلال با السد قطر در سال 2017 در مرحله پلی آف در شرایطی برگزار گشت که استقلال پیروز شد در ضربات پنالتی و با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد. در آن مسابقه، ژاوی هرناندز بازیکن السد بود و برای نخستین بار طعم تقابل با هواداران فوتبال ایران را می چشید.

دیدار سایپا با الریان قطر در سال 2019 هم در این گزارش قرار گرفته است. سایپا با هدایت علی دایی برابر الریان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باز ماند.

در همین سال تیم ذوب آهن پیروز شد الغرافه قطر را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد و با هدایت علیرضا منصوریان به مرحله گروهی راه یابد. ذوب آهن در شرایطی به پیروزی رسید که ابتدا با دو گل بازیکنان الغرافه از جمله مهدی طارمی عقب افتاد اما با درخشش اوساگونا و ارسلان مطهری نتیجه را جبران کرد.

نکته جالب اینجاست که هدایت استقلال در سال 2017 و زمانی که این تیم پیروز شد السد قطر را حذف کند بازهم بر عهده منصوریان بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 739

به "بازی استقلال در بین بازیهای به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال در بین بازیهای به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید