با پرفروش ترین گوشی های سه ماهه اول 2020 آشنا شوید

به گزارش مجله حیات، اگرچه گوشی ها در سه ماه اول 2020 بدترین فروش تاریخ را داشته اند، ولی در هر صورت به لطف یک گزارش جدید می توانیم با پرفروشترین گوشی های دنیا در این مدت آشنا شویم.

با پرفروش ترین گوشی های سه ماهه اول 2020 آشنا شوید

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

شرکت Canalys با انتشار یک گزارش فهرست پرفروشترین گوشی های سه ماهه اول 2020 را منتشر نموده و همان طور که انتظار داشتیم، بار دیگر اپل در صدر قرار گرفته است. طبق این آمار، آیفون 11 با اختلاف زیادی مقام اول را به خود اختصاص داده و آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 پرو به ترتیب در صندلی ششم و دهم قرار گرفته اند. آیفون 11 که ارزان ترین مدل آیفون های 2019 محسوب می گردد، از زمان عرضه تا حالا فروش بسیار بالایی داشته و انتظار می رود در سه ماهه دوم 2020 این مقام به نسل جدید آیفون SE برسد.

در این بین، گوشی های ردمی نوت 8 و 8T در مقام دوم پرفروشترین گوشی های این مدت قرار دارند و از آنجایی که آمار فروش آن ها به صورت تفکیک شده ارائه نمی گردد، هر دو آن ها به عنوان یک محصول در نظر گرفته شده اند. در کل این آمار نشان دهنده فروش بسیار بالای گوشی های شیائومی است زیرا ردمی نوت 8 پرو در مقام پنجم قرار گرفته و ردمی 8A هم رتبه نهم را از آن خود نموده است. این گوشی ها هم از آنجایی که با وجود داشتن قیمت مناسب از ویژگی های جذابی بهره می برند، توانسته اند توجه کاربران زیادی را جلب نمایند.

بر اساس گزارش شرکت Canalys، در این مدت شیائومی به پرفروش ترین تولیدنماینده گوشی های هوشمند در اسپانیا بدل شده و در کشورهای ایتالیا و فرانسه هم به مقام سوم و چهارم دست پیدا نموده است. این آمار نشان می دهد که استراتژی شیائومی برای حضور بیشتر در اروپا کاملا موفقیت آمیز بوده است.

در نهایت نباید گوشی های سامسونگ را از قلم بیندازیم که توانسته اند در دیگر رتبه های این فهرست قرار بگیرند. به طور معین، باید به گلکسی A51 (سوم)، گلکسی A10s (چهارم)، گلکسی A20s (هفتم) و گلکسی A01 (هشتم) اشاره کنیم. این شرکت کره ای اخیرا توجه زیادی به گوشی های میان رده و پایین رده نشان داده و همان طور که می بینید، این گوشی ها فروش بسیار زیادی داشته اند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 188

به "با پرفروش ترین گوشی های سه ماهه اول 2020 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پرفروش ترین گوشی های سه ماهه اول 2020 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید