بتسدا: تا سال ها بعد چیزی از Elder Scrolls VI نخواهید شنید

به گزارش مجله حیات، کم و بیش می دانستیم که ساخت قسمت بعدی مجموعه بازی های The Elder Scrolls رسما در شرکت بازی سازی بتسدا آغاز نشده است، ولی سخنگوی بتسدا دوباره این موضوع را تاکید کرده است. طبق گفته مدیر بازاریابی شرکت بتسدا، اگر می خواهیم درباره بازی The Elder Scrolls VI چیزی بشنویم، باید سال ها صبر کنیم.

بتسدا: تا سال ها بعد چیزی از Elder Scrolls VI نخواهید شنید

پیت هاینز، مدیر بازایابی و ارتباطات شرکت بتسدا، در حساب کاربری توییتر خود به این موضوع اشاره کرده است. او در پاسخ به سوال یکی از طرفداران درباره قسمت ششم مجموعه بازی های The Elder Scrolls نوشته است: آن بازی بعد از استارفیلد خواهد آمد که شما از استارفیلد هم اساسا هیچ چیزی نمی دانید. اگر به جای سال ها بعد، الان برای دریافت جزییات آن بازی سراغ من می آیید، انتظارات تان از سمت من برآورده نخواهد شد.

هر دو بازی، یعنی Starfield و The Elder Scrolls VI در کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018 رونمایی شدند. بازی بزرگ بتسدا در آن سال یک فال آوت آنلاین بود و برای این که سر و صدای طرفداران نقش آفرینی های تک نفره و داستان-محور بتسدا بلند نشود، این شرکت دو تیزر بسیار کوتاه نشان داد و از Starfield و The Elder Scrolls VI رونمایی کرد.

تاد هاوارد، کارگردان مجموعه بازی های The Elder Scrolls و همچنین بازی جدید Starfield، در مصاحبه های خود پس از رونمایی از این دو بازی گفت که فعلا مشغول کار روی یک بازی دیگر هستند و تولید جدی این دو بازی آغاز نشده است. منظور تاد هاوارد در آن زمان فال آوت 76 بود. تاد هاوارد گفت که تولید استارفیلد آغاز شده، ولی در مراحل اولیه تولید واقع شده است. از طرف دیگر، قسمت ششم مجموعه بازی های The Elder Scrolls طبق گفته هاوارد، در مرحله پیش تولید به سر می برد و تیمی ده بیست نفره روی ایده پردازی برای این بازی کار می کنند.

در حال حاضر می دانیم که مراحل توسعه استارفیلد با قدرت در استودیوهای بتسدا در حال پیشرفت است. از طرفی این بازی حتی رونمایی درست و درمان نشده است و هیچ اطلاعاتی از آن در دست نداریم. حرف پیت هاینز درباره این که سال ها طول خواهد کشید تا از The Elder Scrolls VI بشنویم، کاملا صحیح است.

اگر منتظر The Elder Scrolls VI هستید، پیشنهاد می کنیم در ابتدا تا عرضه Starfield صبر کنید. در حرکت بعد باید از عرضه آخرین بسته الحاقی Starfield مطمئن شوید که خود آن هم یکی دو سال زمان می برد. پس از گذشت این چند سال، احتمالا خبری از قسمت بعدی The Elder Scrolls خواهید شنید.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 197

به "بتسدا: تا سال ها بعد چیزی از Elder Scrolls VI نخواهید شنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتسدا: تا سال ها بعد چیزی از Elder Scrolls VI نخواهید شنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید