مراکز سرگرمیی ساحل پاتایا ، سرگرمی و خرید در سفر به پاتایا (تور ارزان پاتایا)

به گزارش مجله حیات، یکی از مهم ترین سواحل تایلند که به مرکزی برای تفریحات مهیج و خرید معروفیت دارد، ساحل پاتایا است. این ساحل چهار کیلومتری در طول روز، پر از فعالیت های سرگرم نماینده و در شب پر از شگفتی است، به طوری که گردشگران زیادی از سراسر دنیا، به خصوص ایران بخاطر مراکز تفریحی پاتایا به تایلند سفر می نمایند. یکی از مراکز تفریحی که در سفر به پاتایا، گردشگران را به خود جذب می نماید، مراکز خرید پاتایا می باشد. ما این بار در مجله خبرنگاران قصد داریم تا شما را با این مکان تفریحی زیبا، مجذوب کننده و پرهیجان در شهر پاتایا آشنا کنیم.

مراکز سرگرمیی ساحل پاتایا ، سرگرمی و خرید در سفر به پاتایا (تور ارزان پاتایا)

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

ساحلی زیبا

همانطور که می دانید، تعداد مراکز سرگرمیی پاتایا زیاد است و ساحل پاتایا یکی از آن ها می باشد. این ساحل زیبا چیزی بیشتر از شن و ماسه بوده و با وجود قایق های سریع، جت اسکی، قایق های مخصوص غواصی و دیگر امکانات سرگرمیی، از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است. اگرچه این ساحل به عنوان ستاره ای میان دیگر ساحل های شهر پاتایا محسوب نمی گردد، اما جایی است که حتما باید در سفر به پاتایا از آن تماشا کنید، چرا که بدون شک از گذران وقت خود در این مکان زیبا و مهیج لذت خواهید برد.

خرید در سواحل پاتایا

در این بخش قصد داریم به معرفی برترین و معروف ترین مراکز خرید پاتایا که نزدیکی ساحل آن قرار دارند، بپردازیم. با وجود اینکه تعداد مراکز خرید پاتایا زیاد است، اما تجربه خرید و سرگرمی در این ساحل، لذت بخش خواهد بود. در سفر به پاتایا، شما به راحتی می توانید در این مراکز، اجناس مورد احتیاج خود را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

سنترال فستیوال ساحل پاتایا

مرکز خرید سنترال فستیوال که یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مراکز خرید در نزدیکی ساحل محسوب می گردد، از سال 2009 بازگشایی شده و دارای بیش از 300 مغازه و بعلاوه سینما و سالن بولینگ بسیار بزرگ می باشد. در این فستیوال، همه چیز از فود کورت و رستوران های ایتالیایی و مغازه های فروش سوغات گرفته تا مغازه های عطر فروشی و برندهای معروف، مثل H&M و کلوین کلین، به چشم می خورد.

رویال گاردن پلازا

در پاساژ رویال گاردن پلازا به قدری امکانات رفاهی و سرگرمیی، زیاد هست که درواقع، جزو مراکز سرگرمیی پاتایا محسوب می گردد. رویال گاردن در خیابان ساحل واقع شده و در جلوی ورودی آن یک هواپیمای قرمز و یک بالون زرد واقع شده است و بعلاوه در طبقه دوم این مرکز، تعداد زیادی هواپیما و بالن به چشم می خورد که باعث جذابیت هرچه بیشتر این مرکز خرید شده است. وجود مغازه های مختلف به همراه رستوران های عالی، جاذبه های سرگرم کننده و فعالیت های خانوادگی باعث شده که در یک مکان از داشتن همه چیز لذت ببرید.

مرکز خرید مرکزی

در مرکز خرید مرکزی پاتایا علاوه بر فروشگاه های مختلف و سوپر مارکت ها، یک سینمای بزرگ و یک مرکز IT نیز وجود دارد، که در آن انواع گوشی های موبایل و لوازم جانبی تلفن های همراه به فروش می رسد. تعداد زیادی رستوران و کافه و بوتیک های متفارت نیز در این مرکز وجود دارد. از جمله مراکز خرید دیگری که در نزدیکی ساحل پاتایا واقع شده است، می توان به مرکز خرید مایک، بازار شبانه پاتایا، بازار سوی باخائو، دست فروشان نزدیک ساحل و مرکز آی تی پاتایا نام برد. اگر دوست دارید که در نزدیکی همین ساحل زیبا و منحصربه فرد، محلی برای استراحت داشته باشید، می توانید از هتل ها و رستوران های مختلف با کیفیتی که در نزدیکی ساحل وجود دارند، بهره ببرید و علاوه بر استراحت، غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید.

مسیر دسترسی

در این شهر به راحتی می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو یا اتوبوس و حتی تاکسی که البته گرانتر است، مقصد خود را انتخاب نموده و خود را به سادگی به ساحل برسانید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1369

به "مراکز سرگرمیی ساحل پاتایا ، سرگرمی و خرید در سفر به پاتایا (تور ارزان پاتایا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز سرگرمیی ساحل پاتایا ، سرگرمی و خرید در سفر به پاتایا (تور ارزان پاتایا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید