معرفی لوکس ترین هتل های استانبول (تور استانبول ارزان)

به گزارش مجله حیات، لوکس ترین هتل های استانبول همان هایی هستند که در شبکه های مجازی به وفور نشان داده می شوند. همان هتل هایی که به محض ورود مهمانان به آنها، فضای اتاق را مملو از گل می نمایند و بر روی تخت ها یا میز ارایش، با تزیینات ویژه خوش آمد گویی مفصلی انجام می دهند. هتل هایی درجه یک که اقامت در آنها شبیه به رویا است و استانبول در ساخت و تجهیز این هتل ها یکی از پیشرو ترین کشورها محسوب می گردد. ترکیه در سال های اخیر به واسطه صنعت گردشگری، پیشرفت های چشمگیری داشته که سبب توسعه روزافزون آن شده است.

معرفی لوکس ترین هتل های استانبول (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

لوکس ترین هتل های استانبول

جاذبه های استانبول کم نیستند. این شهر از جمله مقاصد مهم گردشگری محسوب می گردد که به واسطه این صنعت، اقتصاد را در ترکیه رشد داده است. البته استانبول تنها شهر معروف و پرطرفدار ترکیه نیست اما به جرات می توان گفت جزء معدود شهرهایی در این کشور محسوب می گردد که گردشگران بیشماری صرفاً با هدف تفریح و گذراندن اوقات فراغت به آن سفر می نمایند. بدون شک سفر یعنی امکانات و تجهیزات برای اقامت و تفریح، که این شهر تمام فاکتور های اول بودن در اقامت و تفریح را دارد. در ادامه قصد داریم تا به شما 7 هتل، از لوکس ترین هتل های استانبول را معرفی کنیم.

هتل سنت رجیس، نگین هتل های استانبول

هتلی بسیار زیبا و فوق العاده خاص که در محله اعیان نیشانتاشی واقع شده است. این هتل را در زمره برترین و عالی ترین هتل های شهر استانبول می دانند. هتل سنت رجیس در خیابان عبدی ایکی چی واقع شده و شما به راحتی می توانید لوکیشن ها و فضای داخلی هتل و اتاق ها را در شبکه های اجتماعی افراد معروف و سلبریتی ها از سراسر جهان مشاهده کنید. فضای داخلی هتل و اتاق ها به قدری لوکس است که تصور آن نیز ممکن نیست و حضور حیوانات بلامانع است.

از جمله خدمات ارائه شده در این هتل که از لوکس ترین هتل های استانبول است می توان به نایت کلاب، کتابخانه، کافه، رستوران و بار، وای فای رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، نظافت روزانه، خشکشویی و لاندری، سالن جلسات، مرکز تجاری، امکانات ویژه برای افراد معلول، اتاق سیگار، سرویس شاتل، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز و به روز، شاتل فرودگاه، سبد حیوانات، سالن های اسپا، ماساژ و بدنسازی، کلینیک صورت، خدمات زیبایی، سالن آب گرم، سونا و جکوزی، استخر های روباز و سرپوشیده و غیره اشاره نمود.

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و پذیرش به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان و گردشگران این هتل است. این هتل تا ایستگاه تله کابین ماچکا 6 دقیقه، تا موزه پرا 35 دقیقه، تا ایستگاه مترو تاش کیشلا 8 دقیقه، تا برج های ترامپ و مرکز خرید استانبول جواهیر 34 دقیقه و تا میدان تکسیم و کاخ دولما باهچه 24 دقیقه پیاده روی دارد.

هتل مشهور چراغان پالاس کمپینسکی

این هـتل در یک کاخ عثمانی متعلق به قرن 19 میلادی قرار گرفته و به علت نزدیکی به تنگه بسفر، منظره ها بسیار زیبایی برای ارائه به گردشگران و مسافران خود دارد. 4 رستوران و کافه که به تنگه بسفر مشرف هستند، غذاهای غربی، مدرن، آسیایی و بین المللی را در کنار نوشیدنی های متعدد و خنک و البته شیک های خوش طعم با خدماتی خاص و ویژه به مسافران و گردشگران ارائه می نمایند. هتل پلاس کمپینسکی که یک هتل شگفت انگیز محسوب می گردد از جمله لوکس ترین هتل های استانبول محسوب می گردد که در گذشته محل زندگی شاهان بوده است. بیشتر افراد مشهور و معروف از سراسر جهان برای اقامت در استانبول، این هتل را انتخاب می نمایند.

حتی در رستوران های آن غذاهای دوران عثمانی سرو می شوند. از جمله خدماتی که در این هتل ارائه می گردد می توان به حمام آب گرم، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، اتاق های ماساژ، سونای بخار، موسیقی زنده در زمان سرو غذا، استخر حرارتی اینفینیتی که به شما احساس شناور بودن در تنگه بسفر را منتقل می نماید، بعلاوه شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره نمود. هتل چراغان پالاس کمپینسکی تا مرکز تجاری زورلو 3 کیلومتر، تا مرکز خرید جواهر در منطقه شیشلی 4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 45 دقیقه با اتومبیل و تا میدان تکسیم 8 دقیقه فاصله دارد.

هتل پارک حیات، لوکس به تمام معنا

هـتل پارک حیات هتل 5 ستاره در منطقه ای مسکونی و شیک است که با مغازه های تجاری کوچک و بزرگ از برندهای بین المللی و محلی احاطه شده است. محله نشان تاشی بقدری محبوب است که بیشتر گردشگران و مسافران صرفاً برای بازدید کردن از از این محله و قدم زدن در آن به استانبول سفر می نمایند. کافه ها، مغازه های رنگارنگ و شور و هیجان و زندگی که در این محله جریان دارد، از جمله دلایلی است که هر مسافر و گردشگری را به سمت آن می کشاند. هتل پارک حیات از شگفت انگیزترین و البته لوکس ترین هتل های استانبول محسوب می گردد که خدمات ویژه ای برای گردشگران و خود در نظر گرفته است.

در این هتل رستورانی با نام پرایم قرار گرفته است که در وعده های شام و ناهار پذیرایی مهمان است. بعلاوه امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، ماساژ و اسپا، اتاق بخار، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، امکان ورود حیوانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری، خدمات مناسب معلولان و سالمندان، اتاق های خانوادگی، نظافت روزانه، روزنامه، اتاق سیگار و غیره این هتل را در زمره لوکس ترین هتل های استانبول قرارداد است. هتل پارک حیات تا میدان تکسیم 1 کیلومتر، تا پل بسفروس 3 کیلومتر، تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوک 31 کیلومتر فاصله دارد. این هتل مجذوب کننده و بی نظیر در قلب شهر استانبول است و با خدمات، معماری داخلی مسحور نماینده و کیفیت بی نظیر خود، بدون شک شما را غافلگیر خواهد نمود.

هتل گران قیمت فور سیزن بسفر

موقعیت مکانی هتل فور سیزن بسفر از آن یک هتل مجذوب کننده و پرطرفدار ساخته است. هتلی 5 ستاره که در تاریخ 10 دسامبر 2012 افتتاح شد. این هتل که بازمانده قرن نوزدهم میلادی است، با کاربری کاخ عثمانی بنا شد، اما در حال حاضر یک هتل 5 ستاره است که تا سال 2012 بازسازی آن به طول انجامید. هتلی باشکوه و مجذوب کننده در دسته لوکس ترین هتل های استانبول که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. منظره این هتل به تنگه بسفر است است و تفریح در آب های این تنگه تنها 4 دقیقه با شما فاصله دارد. منظره های پیش رو از بالکن ها، در دسته تصاویر کمتر دیده شده ای هستند که هیچگاه فراموش نخواهند شد.

اتاق خواب ها همگی زیبا و مجلل هستند و در این هتل امکاناتی مانند استخر آب گرم، استخر سرپوشیده و روباز، چتر ها و تخت های آفتاب گیر، اینترنت رایگان، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن ریلکسیشن و پاکسازی پوست و بدن، حمام ترکی، صرافی، سالن همایش، لاندری، مجموعه ورزشی، دستگاه خودپرداز، فضای بازی بچه ها، اتاق سیگار، دستگاه خود پرداز، روم سرویس، سالن روزنامه و غیره ارائه شده اند. بعلاوه در گریل استخر، شما می توانید غذا های کبابی، ماهی های کبابی تازه و انواع سالاد ها را در کنار استخر نوش جان کنید. پذیرش 24 ساعته است و پرسنل مجرب و دوره دیده هتل به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی کاملا مسلط هستند.

برترین هتل، سوئیسوتل دِ بسفروس

شاید تعجب کنید اما این هتل که یکی از لوکس ترین هتل های استانبول است، با 7 ستاره خود، همه چشم ها را خیره نموده است. هتلی که بر روی تپه ای کوچک در نزدیکی بسفر قرار گرفته و سایت آن یکی از باغ های سابق کاخ مشهور دولما باهچه است. این هتل کاملاً مدرن، امکاناتی مانند صرافی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، مرکز خرید و سوغاتی، زمین بازی، باغ و ایستگاه روزنامه، اتاق بازی بچه ها، سرویس نگهداری از بچه ها، خدمات ترجمه، خدمات پزشکی، لاندری، آرایشگاه، اتاق جلسات، استخر های سرپوشیده و روباز، استخر آب گرم، استخر بچه ها، سرو نوشیدنی در کنار استخر، زمین بسکتبال، زمین تنیس، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، ماساژ درمانی و غیره دارد که همگی، این هتل را به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های استانبول معرفی می نمایند.

بعلاوه کافی شاپ و رستوران های این هتل غذاهای مدرن، محلی و بین المللی لذیذی را سرو می نمایند که در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرایی گردشگران را بخوبی انجام می دهند. ناگفته نماند که در منوی رستوران ها غذای رژیمی نیز گنجانده شده است. بعلاوه فاصله هتل تا مرکز ماکا بشیکتاش 10 دقیقه و تا فرودگاه استانبول یا آتاتورک 24 کیلومتر است. ضمن اینکه شما دسترسی آسان و اولیه ای به وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی مکان هتل خواهید داشت. هتلی پر ستاره که

هتل خوشنام رافلز استانبول

ریزورت هتل رافلز در استانبول یک 5 ستاره بی نظیر است. این هتل یکی دیگر از لوکس ترین هتل های استانبول محسوب می گردد که به لحاظ موقعیت مکانی به مرکز شهر دسترسی آسان و مطلوبی دارد. بعلاوه از جمله خدمات این هتل می توان به اینترنت رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، کافه و رستوران، سرویس اتاق، فروشگاه، زمین بازی، مینی کلاب، سالن ماساژ، پارکینگ، آرایشگاه، بار، سونا و جکوزی، تفریح بچه ها و همینطور باشگاه بدنسازی اشاره نمود.

امکانات ارائه شده برای افراد معلول و سالمند در این هتل بی نظیر است و در سایت هتل شما با یک باغ دوست داشتنی و بشدت رویایی روبرو هستید. همینطور سرویس نگهداری از بچه ها و نوزادان، خدمات ترجمه و پارکینگ از جمله دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شوند. امکان سرو نوشیدنی در کنار استخر، حمام ترکی، حمام بخار، خدمات اسپا و سونا در کنار کلاب های تفریحی و انجام ورزش های شاد، همگی سبب شده اند که این هتل به معنای واقعی کلمه یکی از لوکس ترین هتل های استانبول باشد. در رستوران و کافه این هتل نیز شما می توانید با خوردن وعده های غذایی لذیذ، انرژی از دست رفته خود را به دست آورده و از حضور در این هتل لذت ببرید.

هتل سینمایی پِرا پلاس

این هتل شما را به یاد فیلم های قدیمی فرانسوی می اندازد. هتل پرا پالاس به وسیله یک معمار عثمانی فرانسوی با نام الکساندر والاری در سال 1892 طراحی و ساخته شده است. اگر بگوییم این هتل در واقع موزه ای به سبک هنر مدرن نو و کلاسیک در ترکیب با سبک شرقی است، پر بیراه نگفته ایم. هتل پرا پلاس که یکی دیگر از لوکس ترین هتل های استانبول محسوب می گردد در منطقه پرا قرار گرفته که یک منطقه تاریخی است و منظره بی نظیری از گلدن هورن یا شاخ طلایی را به شما ارائه می نماید. سوئیت ها و اتاق ها همگی به سبک کلاسیک و ترکیبی با هنر عثمانی و اروپا ساخته شده اند.

در این هتل شما با امکاناتی نظیر حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، لاندریف حمام سنتی و ترکی، اتومبیل لیموزین در کنار سرویس هلیکوپتر و غیره رو به رو هستید که بدون شک سفری خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد. این هتل که در دسته لوکس ترین هتل های استانبول گنجانده شده است تا میدان تکسیم 3 کیلومتر، تا بندر کریزین 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر فاصله است. بعلاوه مرکز خرید جواهر 11 دقیقه با شما فاصله دارد و این بدان معناست که در کمترین زمان ممکن می توانید خود را به محله مجذوب کننده و لوکس نیشان تاشی رسانده و از مغازه های برند و لوکس آن خرید کنید.

شهر فرنگی با نام استانبول

در این مقاله گذری داشتیم بر لوکس ترین هتل های استانبول که در دسته اقامتگاه های استثنائی این شهر قرار دارند. استانبول حرف های زیادی برای گردشگران و شگفتی های فراوانی برای بازدیدنمایندگان خود دارد. تفکر هوشمندانه ای در پشت صنعت گردشگری این شهر و البته کشور ترکیه قرار گرفته، که سبب شده است آن را به قطب گردشگری مجذوب کنندهی در اروپا و آسیا تبدیل کند. اگر به استانبول سفر کردید، پیشنهاد می کنیم حتما اقامت در این هتل ها را امتحان کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1302

به "معرفی لوکس ترین هتل های استانبول (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی لوکس ترین هتل های استانبول (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید