راهنمای سفر به بوینس آیرس در آرژانتین

به گزارش مجله حیات، راهنمای مسافرتی به بوینس آیرس | Travel Guide To Buenos Aires

آرژانتین کشوری زیبا و تاریخی در آمریکای جنوبی است و هشتمین کشور بزرگ جهان می باشد. بوینس آیرس مرکز این کشور است و به دلیل جاذبه های زیبایی که دارد سالانه گردشگران زیادی به سمت این شهر سفر می کنند. این شهر حتی لقب پاریس آمریکای جنوبی را هم کسب کرده و با داشتن کافه های گوناگون سعی در زنده نگهداشتن شکل و شمایل اروپایی خود و حفظ این نام و لقب را دارد. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به بوینس آیرس خبرنگاران قصد دارد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به کشور آرژانتین همراهی کنید.

راهنمای سفر به بوینس آیرس در آرژانتین

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

موقعیت جغرافیایی | اطلاعات ضروری | اقامت در بوینس آیرس | هزینه خورد و خوراک | حمل و نقل در بوینس آیرس | جاذبه های بوینس آیرس |راهنمای سفارت در بوینس آیرس |مراکز خرید بوینس آیرس

موقعیت جغرافیایی بوینس آیرس

شهر بوینس آیرس از لحاظ جغرافیایی در ساحل جنوب شرقی قاره آمریکای جنوبی و در مقابل شهر ساکرامنتو و اروگوئه نیز واقع شده است. جمعیت این شهر مطابق با آمار سرشماری که در سال 2010 اجرا شده جمعیت آن در حدود 3 میلیون نفر بوده که این عدد تا به امروز حتما تغییر کرده است.

آب و هوای بوینس آیرس

از لحاظ آب و هوایی با توجه به شرایط جغرافیایی که بوینس آیرس دارد این شهر دارای آب و هوای نیمه نیمه گرمسیری بوده و هر چهار فصل را می توانید در آن مشاهده کنید. دمای هوا در فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب است و گرمترین ماه آن ژانویه است. در فصل زمستان هم این شهر با بادهای سرد و خشکی همراه است.

اطلاعات کلی شهر بوینس آیرس

هزینه اقامت در شهر بوینس آیرس

برای اقامت در شهر بوینس آیرس یا هر شهر توریستی دیگر باید در ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که شما اغلب اوقاتتان را در طول سفر بیرون از هتل هستید و تنها برای سپری کردن شب به محل اقامتتان باز می شد از همین رو پیشنهادی می گردد که هتل های ارزان قیمت را انتخاب کنید، اما این دلیل نمی گردد که شما نباید هتل های لوکس و 5 ستاره را انتخاب کنید.

برای اینکه سفرتان اقتصادی بگردد حتی می توانید در هاستل ها و اتاق های اشتراکی که در این شهر بسیار مشاهده می گردد نیز اقامت داشته باشید.

برای اقامت در بیشتر نقاط جهان آژانس گردشگری خبرنگاران امکان رزرو هتل را برای شما عزیزان فراهم آورده است، همچنین شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به بوینس آیرس همراه ما باشید.

هتل های پیشنهادی در بوینس آیرس

  • هتل پالاسیو دوهاو | Palacio Duhau

هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به بوینس آیرس هتلی 5 ستاره به نام پالاسیو دوهاو است. این هتل دارای یک ساختمان سنگی و محوطه ای سرسبز است که به دلیل امکانات رفاهی مناسبی که دارد در بین گردشگران بسیار محبوب به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل نیز عبارتند از استخر، جکوزی، سالن بدنسازی و رستوران می باشد.

شماره تلفن: 00541151711234

وب سایت: buenosaires.park.hyatt.com

آدرس:Montevideo 1816-1900، C1021AAF CABA، Argentina

  • هتل Sofitel Buenos Aires Arroyo

دیگر هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به بوینس آیرس هتل صوفیتل بوینس آیرس آررویو است که تنها 5 دقیقه با مترو و مراکز دیدنی این شهر فاصله دارد و امکانات خوبی نظیر باشگاه، استخر، خدمات ماساژ، رستوران فرانسوی و … در آن وجود دارد. به گفته بسیاری از مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند بسیار هیجان انگیز و جالب است.

شماره تلفن: 00541141310000

آدرس: Arroyo 841، C1007AAA CABA، Argentina

هزینه خورد و خوراک در بوینس آیرس

در ادامه راهنمای سفر به بوینس آیرس به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 220 پزو آرژانتین را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران میانه باید 800 پزو آرژانتین پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در بوینس آیرس به نسبت ارزان تر است و مبلغ 160 پزو آرژانتین می باشد.

برای تهیه آب معدنی 28 پزو آرژانتین و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 54 پزو بپردازید.

رستوران های پیشنهادی در بوینس آیرس

  • رستوران استیک لوئیز | Steaks by Luis

رستوران پیشنهادی در راهنمای سفر به بوینس آیرس یک از پرطرفدارترین و بهترین رستوران های این شهر آرژانتینی است که در آن می توانید انواع استیک، غذاهای کبابی و انواع غذاهای آمریکای جنوبی را میل کنید. این رستوران برای زوج های جوان بسیار مناسب است و باید بدانید که کمی هزینه خورد و خوراک در آن بالا است.

آدرس: Malabia 1302-1340، C1414DMB CABA، Argentina

  • رستوران النا | Elena

دیگر رستوران پیشنهادی در راهنمای سفر به بوینس آیرس رستوران النا است که در آن می توانید بهترین استیک های عمرتان را میل کنید. کیفیت مواد غذایی که در این رستوران به کار برده می گردد بسیار عالی و فوق العاده است. این رستوران تمام وعده های صبحانه، ناهار و شام را دارا هست.

آدرس: Pres. Arturo Illia 80، C1011 CABA، Argentina

هزینه حمل و نقل در بوینس آیرس

هزینه بلیط تک سفره 10 پزو آرژانتین

هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل 500 پزو آرژانتین

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 32 پزو آرژانتین و به ازای هر یک کیلومتر 17 پزو آرژانتین به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 180 پزو آرژانتین باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 28 یورو آرژانتین

جاذبه های گردشگری در بوینس آیرس

  • خیابان معروف ال کامینیتو | El Caminito Street

محله معروف لا بوکا (La Boca) که خانه یکی از معروف ترین تیم های فوتبال آرژانتین به نام بوکا جونیورز است، یکی از پر بازدید ترین مکان های شهر است که با سرزندگی، هنر و رنگ پیوند خورده است. معروف ترین خیابان این محل، ال کامینیتو نام دارد. در سفر به بوینس آیرس آرژانتین در این خیابان قدم بزنید و از مغازه های بی شمار آن که سوغاتی های رنگ و وارنگ آرژانتین و همچنین پیراهن اسطوره های فوتبال این کشور همانند مسی و مارادونا را به فروش می رسانند، دیدن کنید. خانه های رنگین این خیابان مطمئنا تحسین شما را به همراه خواهند داشت. پیشنهاد می کنیم که از خیابان اصلی خارج نشوید، چرا که در این منطقه پرتگاه های زیادی وجود دارد.

  • بازار سان تلمو | San Telmo

در فستیوال آخر هفته های سان تلمو می توانید انواع و اقسام لباس های محلی، لوازم خانگی عتیقه و سوغاتی های شهر بوینس آیرس را با قیمتی مناسب خریداری کنید. خرید خود را که انجام دادید، حتما در غرفه های غذای خیابانی این منطقه، غذاهای empanada و alfajor را تجربه کنید. سان تلمو قدیمی ترین محله شهر بوینس آیرس است و اطراف خیابان های سنگ فرش شده آن، خانه های تاریخی، کلیساها و کافه های زیادی وجود دارند.

  • موزه مالبا | MALBA

مالبا همان موزه هنرهای معاصر آرژانتین (the Museo de Arte Latinoamericano de Buenos Aires) است که در آن می توانید به دیدنی آثار هنری هنرمندانی همانند Frida Kahlo و Diego Rivera بروید. پیشنهاد می کنیم که در سفر به بوینس آیرس آرژانتین حتما سری هم به این خانه هنر بزنید تا با فرهنگ و هنر مردمان این سرزمین در یک قرن گذشته بیشتر آشنا شوید.

  • دیدنی بازی های چوگان

آرژانتین از جمله کشورهاییست که چوگان در آن طرفداران زیادی دارد. اگر در فصل برگزاری این بازی ها (سپتامبر و نوامبر) به شهر بوینس آیرس سفر کنید، می توانید به دیدار این بازی ها بروید. دیدنی یک مسابقه چوگان در the Campo Argentino de Polo قطعا تجربه لذت بخشی برایتان خواهد بود.

  • کافه لا بیلا | Café La Biela

به قهوه خانه افسانه ای Café La Biela بروید و همانند معروف ترین ادبیات دان های این کشور از جمله heroes Borges و Casares که زمانی در این کافه قهوه می نوشیدند، شما هم قهوه ای نوش جان کنید. این کافه یکی از معروف ترین پاتوق های شهر بوینس آیرس است. در سفر به بوینس آیرس آرژانتین حتما سری هم به این مکان فرهنگی بزنید.

  • گشت و گذار در طبیعت شهر

در مرکز شهر بوینس آیرس، مکانی به نام The Reserva Ecólogica Costanera Sur وجود دارد که در آن 4 دریاچه زیبا، جنگل هایی سرسبز و صدها پرنده و حیوان دیگر وجود دارد. اینجا بهترین مکان برای پیاده روی، دویدن و ورزش و دوچرخه سواری است. در سفر به بوینس آیرس آرژانتین حتما به این پارک بروید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

راهنمای سفارت آرژانتین

  • سفارت آرژانتین در تهران

تلفن: 22575555

آدرس: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان یارمحمدی، کوچه قو، پلاک 6

  • سفارت ایران در آرژانتین

تلفن: 00541148026360

آدرس: Av. Pres. Figueroa Alcorta 3201-3259, Cdad. Autónoma de Buenos Aires, Argentina

مراکز خرید در بوینس آیرس

  • بازار خیابانی میدان درقو | Plaza Dorrego

آدرس: Bethlem 402-450، C1103 CABA، Argentina

  • مرکز خرید گالریاس پسفیکو | Galerías Pacífico

آدرس: Gazlerías Pacifico، Viamonte 575، C1053ABK CABA، Argentina

  • مرکز خرید پاتیو بولریچ | Shopping Patio Bullrich

آدرس: Posadas 1245، C1011ABE CABA، Argentina

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1172

به "راهنمای سفر به بوینس آیرس در آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بوینس آیرس در آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید