برد میلیمتری پرسپولیس برای رسیدن به بازی انتقامی در اراک!

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای ملاقات با آلومینیوم اراک آماده می نماید که این تیم آخرین شکست خود را مقابل آلومینیوم در هفته دوازدهم لیگ برتر فصل گذشته تجربه کرد.

برد میلیمتری پرسپولیس برای رسیدن به بازی انتقامی در اراک!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای انتقام از رسول خطیبی که بار دیگر راهنمایی آلومینیوم را بر عهده گرفته است تیمش را آماده می نماید.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر با وجود تمام نقدها دو برد متوالی در هفته های نخست لیگ بیست و یکم کسب کرد تا بار دیگر نشان دهد برای تکرار جام های قهرمانی کوشش خود را شروع نموده است.

پرسپولیس با وجود کسب حدبیشتر امتیاز از ملاقات با فولاد خوزستان و نساجی مازندران با انتقاد بعضی کارشناسان از عملکرد تاکتیکی روبرو شده است. نقدهایی که می تواند رابطه مستقیم با اعداد و ارقام این تیم در ملاقاتهای خود داشته باشد.

کمبود بازیکن در میانه

پرسپولیس در نیمه اول هر دو ملاقات خود با کمبود مالکیت توپ و تعداد نفرات حاضر در میانه میدان روبرو بود. ضعفی که با بازی خوانی یحیی تشخیص داده شد تا این تیم در نیمه دوم بازی با فولاد و نساجی بتواند مالکیت توپ را به نفع خود کند و با استفاده از فضاهای مختلف زمین به فزونی برسد.

کاهش دقت پاس

بیشتر منتقدان بازی پرسپولیس به عملکرد بازی سازهای این تیم اختصاص دارد. جایی که رضا اسدی با رفتن احمد نوراللهی از اردوگاه سرخپوشان به نام خود نموده است تا در کنار میلاد سرلک بتواند پاس های خوبی را برای استفاده مهاجمان این تیم ایجاد کند.

با این حال دقت پاس بازیکنان پرسپولیس در مصاف با نساجی کمی کاهش داشت. این تیم از مجموع 408 پاس کوتاه و بلند خود تنها 82 درصد دقت داشت. این در حالی است که پرسپولیس در بیشتر بازی های دو سال گذشته خود میانگین 480 پاس داشت و دقت 85 درصدی را در حداقل بازی های کم اشتباه خود تجربه نموده است.

مالکیت میلیمتری

پرسپولیس در طول 45 بازی اخیر خود تنها در دو ملاقات از حریفان خود کمتر توپ را در اختیار داشت. این تیم با استفاده از مالکیت توپ و بعلاوه حضور بازیکنان خود در تمام فضای زمین به قهرمانی رسید اما در ملاقات با نساجی فاصله میلیمتری در تصاحب و کنترل توپ نسبت به شاگردان ساکت الهامی داشت. سرخپوشان مرکز در این ملاقات 51 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند تا سهم نساجی، 49 درصد گردد.

پرسپولیس چه در بازگشت به فرمول تصاحب توپ در طول زمان برگزاری دو ملاقات نخست خود و چه در نبردهای پیروز با بازیکنانی شجاع به زمین مسابقه بازگشت تا بتواند حدبیشتر امتیازات را در ابتدای فصل دشت کند.

بازگشت با شوت برای انتقام در اراک

پرسپولیس در ملاقات با نساجی مازندران 16 شوت در آمار تیمی ثبت کرد که چهار بار در داخل چارچوب بود. آمار شوت های پرسپولیس از میانگین یک سال گذشته خود که عدد 11 بود بالاتر رفت. حالا پرسپولیس با تمام نقدها اخیر برای انتقام از آلومینیوم به اراک می رود تا یحیی بتواند طعم پیروزی در استان مرکزی را نیز تجربه کند.

ملاقات تیم های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس ساعت 16 فردا دوشنبه در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1047

به "برد میلیمتری پرسپولیس برای رسیدن به بازی انتقامی در اراک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد میلیمتری پرسپولیس برای رسیدن به بازی انتقامی در اراک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید