سر استقلال در هر بازی بریده می گردد!

به گزارش مجله حیات، صالح مصطفوی، مربی استقلال پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در بازی معوقه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما از ابتدای بازی، تیم مسلط میدان بود و با تدابیر مجیدی، تیم کنترل بازی را در اختیار داشت. ظاهرا قوانینی که ما در داوری می شناسیم، با چیزی که داوران می شناسیم، فرق می نماید. مگر می گردد 3 بار درباره موقعیت منجر به گل تیم ما اشتباه نمایند؟ آقایان اگر می خواهند جام را تقدیم تیم های دیگر نمایند، بگویند که ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. حرفی هم بزنیم تیم ما را محروم نمایند.

سر استقلال در هر بازی بریده می گردد!

او ادامه داد: مگر می گردد پنالتی واضح تیم ما نگیرند و بعد به بازیکن تیم ما کارت زرد بدهند؟ مگر می گردد موقعیت 100 درصد گل را آوانتاژ ندهند؟ چیزی که ما از قوانین می دانیم این است که بعد از آوانتاژ داور می تواند کارت بدهد. مگر می گردد گل 100 درصد درست ما را آفساید بگیرند؟ مگر این تیم طرفدار ندارد؟ این کادر مگر زحمت نمی کشد؟ چقدر ناعدالتی! آقایان داور شما قضاوت می کنید؟ تا چه زمانی بدون عدالت باید قضاوت کرد؟ ما تا کی ساکت باشیم؟ سر تیم ما هر بازی بریده می گردد و هیچی هم نمی گوییم. 3 بازی پشت سر هم است که برای ما پنالتی نمی گیرند. من نمی دانم این جریان تا کی می خواهد ادامه پیدا کند. من نمی دانم بازی ها چرا این طور پیش می رود و با این شرایط نمی توان درباره مسائل فنی صحبت کرد. ما از بازیکنان به خاطر زحمات شان تشکر می کنیم، اما به خاطر این نوع قضاوت هایی که علیه ما می گردد، متاسفیم.

مربی استقلال درباره ترکیب تیمش و استفاده از میلیچ و نادری در ترکیب تیم گفت: درباره ترکیب آقای مجیدی تصمیم می گیرد. در سمت چپ ما میلیچ و نادری را داریم که بازیکنان توانمندی هستند و این تصمیم مجیدی است که در هر بازی از کدام از بازیکنان استفاده کند.

مصطفوی درباره برنامه ریزی های صورت گرفته در برگزاری بازی های رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من علت این مساله، برنامه ریزی AFC است و 6 بازی، 3 روز یک بار برگزار می شد. اگر همان برنامه ریزی قبلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود، الان شاهد این شرایط نبودیم و الان با این شرایط کیفیت لیگ کاهش پیدا می نماید. وقتی که الان تیم ملی مجبور است 4 روز یک بار در بحرین بازی کند، سازمان لیگ نمی تواند بازی برگزار کند.

او در خاتمه گفت با اشاره به 3 بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان اظهار داشت: بعد از ملاقات پرسپولیس و سپاهان، کمیته انضباطی جلسه ای برگزار نکرد. در بازی ما و پیکان، پیکان در 4 نوبت تعویض کرد، اما در بازی با سایپا 6 تعویض کرد. بازی سایپا سه بر صفر شد، اما بازی ما هیچ اتفاقی رخ نداد. قرار نیست حق ما داده گردد و این موضوع در تمامی تصمیمات فدراسیون وجود دارد. غیر از تاسف چیز دیگری نمی توانم بگویم. امیدوارم در این مورد رویه برای تیم ما متفاوت نباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 862

به "سر استقلال در هر بازی بریده می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سر استقلال در هر بازی بریده می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید