چرا یحیی قصد دارد از پرسپولیس جدا گردد؟

به گزارش مجله حیات، پیشکسوت پرسپولیس از علت جدایی یحیی گل محمدی از این باشگاه می گوید.

چرا یحیی قصد دارد از پرسپولیس جدا گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا نورمحمدی پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی و لیگ برتر گفت: واقعا قهرمانی سال جاری شگفت انگیز بود؛ چراکه چند تیم قدرتمند در لیگ برتر و جام حذفی حضور داشتند، اما این پرسپولیس بود که در روز آخر و با گرفتن 3 امتیاز قهرمان شد.

وی در مورد اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس صحبت هایی نموده که شاید فصل آینده در پرسپولیس نماند، ادامه داد: با شناختی که از آقای گل محمدی دارم می دانم که او تحت فشار بوده و در همین فشارها صحبت از رفتن نموده است، اما او در این چند سال در هر تیمی که بوده عملکرد خوبی داشته و قطعا هیچ مربی ای تیم خوبش را رها نمی کند. گل محمدی مربی اول ایران است و با این تیم افتخارات زیادی کسب نموده و مطمئنا فصل آینده در پی افتخارات بیشتر هم خواهد بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای موفقیت دارند یا نه، گفت: اگر آقایان اجازه بدهند تیم های ایرانی برای موفقیت شانس دارند. الان می بینیم که باشگاه های عربی چطور هزینه می نمایند اما در ایران سقف بودجه معین می گردد و شما شک نکنید که در این شرایط بازیکن بزرگ به ایران نمی آید. اگر واقع بین باشیم، تیم هایی مثل الهلال، النصر و الاتحاد در عربستان هزینه های زیاد کردند و بازیکنان بزرگ می آورند، اما در ایران با تصویب قانون سقف بودجه، فاجعه درست می گردد.

نورمحمدی ادامه داد: زمانی که ما بازی می کردیم موضوع سقف قرارداد مطرح بود که اصلاً تجربه خوبی نبود و ای کاش آقایان از آن اتفاقات تجربه خوبی می گرفتند. همان موقع موضوع زیرمیزی به وجود آمد و یک بازیکن یک قرارداد می بست و خارج از قرارداد پول های دیگر می گرفت. آقایان خودشان را با این قوانین گول می زنند، اما باید پذیرفت که هر بازیکنی، قیمتی دارد اما به نظر می رسد که بعضی ها دوست دارند همه در یک سطح باشند که واقعا این طور نمی گردد. تیمی که می خواهد قهرمان گردد، باید هزینه کند، اما با این قوانین عجیب و غریب تیم ها بهم می ریزند. باشگاهی که به آسیا می رود، باید بازیکنان سطح بالا بگیرد و بازیکنان بزرگ هم پول خوب می خواهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی فکر می کنید پرسپولیس فصل آینده هم شانسی برای موفقیت خواهد داشت یا نه، اضافه نمود: مطمئنا سال بعد کار خیلی سخت تر می گردد؛ چراکه همه تیم ها به قدرت پرسپولیس مطلع هستند. به نظر من بازیکنانی باید به پرسپولیس اضافه شوند تا گل محمدی بتواند تاکتیک های نو را امتحان کند. پرسپولیس در حال حاضر کمبودی ندارد و وقتی تیمی در فینال حذفی در دقیقه 100 گل می خورد، اما خودش را نمی بازد، این نشان می دهد که آن تیم کمبود ندارد. امیدوارم بازیکنانی که مدنظر پرسپولیس هستند، در تیم بمانند و بازیکنان نو هم خیلی زود اُخت شوند.

وی در مورد انتقادهایی که به ساپینتو و رفتارش می گردد، گفت: بازیکنان استقلال به ما می گفتند او در تمرین اخلاق خیلی خوبی دارد، اما در بازی انگار نمی تواند به خودش مسلط باشد. او رفتاری انجام می داد که در فوتبال ما عجیب بود، اما به او باید حق داد؛ چراکه وقتی یک مربی تیمش دو بازی متوالی را در دربی می بازد، خیلی تحت فشار می رود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1427

به "چرا یحیی قصد دارد از پرسپولیس جدا گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا یحیی قصد دارد از پرسپولیس جدا گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید