منزوی: پرسپولیسی ها به دریافت جام بدون مسابقه عادت کرده اند

به گزارش مجله حیات، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به نظرم در احکام جدید فیفا یک چیزهایی به یک چیزهایی نمی خورد، چه شد که ناگهان فوتبال ما انقدر برای فیفا مهم شد؟

منزوی: پرسپولیسی ها به دریافت جام بدون مسابقه عادت کرده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنامه رادیویی تهران ورزشی، کامران منزوی درباره اینکه آیا صحبتی با سازمان لیگ برای شروع دوباره لیگ برتر داشته اند، گفت: این سؤال را باید فتح الله زاده جواب دهد، چون او در خصوص تمام امور اجرایی اشراف دارد. فقط من چند وقت پیش گفتم بازی ها را به تعویق بیاندازید، چون یک روندی در جهان (بیماری کرونا) در حال رقم خوردن است. آدم عقلش را به کار بیندازد متوجه می شود که امکان ندارد این بیماری به ایران نرسد. ما ورزش می کنیم برای سلامتی، الان می خواهند 14 فروردین بازی ها را راه بیندازند، این یعنی از 24 اسفند ماه تیم ها باید تمرینات شان را شروع کنند، در این شرایط و با این همه هشدار و فریاد که در خانه ها بمانید، شما حساب کنید در هر تمرین 60 نفر درگیر هستند. حالا افراد دیگر هیچ.

وی افزود: مگر ما نمی خواهیم لیگ را برای معرفی تیم قهرمان به مسابقات آسیایی و غیره برگزار کنیم، آن مسابقات را که عقب انداختند. من یک خواهش دارم تکلیف خودمان را معین کنیم. واقعیت این است که وقتی مدارس و دانشگاه ها تا 15 فروردین تعطیل می شود، یعنی فعلاً شرایط همین است و همه چیز باید تعطیل باشد. ما 40 سال در فوتبال مان برنامه نداشتیم، حالا یک سال هم روی آن. اجازه دهید اول سلامتی مهم باشد و بعداً پشت دست مان نزنیم.

  • تاریخ نهایی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت های مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه در صورت تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران باید جام قهرمانی به پرسپولیس داده شود، گفت: اصلاً جام در مقابل جان انسان ها ارزشی ندارد. من نمی دانم دوستان در باشگاه پرسپولیس به دریافت جام بدون مسابقه عادت کردند، وگرنه مگر فوتبال قابل پیش بینی است؟ دوستان اگر یادشان باشد یک سال پنج امتیاز می خواستند برای قهرمانی، اما همه بازی ها را مساوی کردند. فوتبال قابل پیش بینی نیست. اجازه بدهید اول سلامتی را حفظ کنیم و بعد در خصوص لیگ تدبیر کنیم. الان به هیچ چیز جز به سلامتی نباید فکر کرد، حالا می گویند آقا جام را بدهید به ما، خُب بدهید!

منزوی در واکنش به این پرسش که آیا به نظرش باید لیگ برتر تا پایان فروردین ماه به تعویق بیفتد، گفت: اصلاً شک نکنید. اگر تا آخر فروردین بازی ها به تعویق نیفتد من باید به باشگاه ابلاغ کنم از اول فروردین تیم شروع به کار کند. بیایید کمی عقلانی فکر کنیم، اینکه می گویند باید تا فلان تاریخ قهرمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم، خُب هر تیمی را دوست دارند معرفی کنند.

  • معاون وزیر ورزش: قرارداد با خارجی ها زیر نظر وزارت خواهد بود

وی راجع به تصمیمات جدید AFC برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام نمود: هنوز چیزی به من در این مورد اطلاع نداده اند. البته امروز در هیئت مدیره باشگاه جلسه با فاصله یک متر از هم داریم تا ببینیم مسائل به چه شکل است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بدهی های این باشگاه و احکام جدید فیفا نیز توضیح داد: یک چیز برای شما عجیب نیست؟ یکهو چه شد که برای فیفا اساس نامه ما مهم شد و این همه رأی علیه سه باشگاه مردمی ما صادر شد. یعنی این قدر درگیری های فیفا کم شده که در این مدت می خواهد انتخابات ما را هوا کند و این قدر رأی علیه ما صادر می شود. یک چیزهایی با یک چیزهایی نمی خواند. شاید کرونا روی ما اثر گذاشته، اما این چیزها عادی نیست. ان شاءالله من اشتباه کنم.

منزوی در خصوص اینکه آیا پرونده خطرناکی برای باشگاه استقلال در فیفا وجود دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: ما سه پرونده داریم. پاختاکور شکایت نکرده بود و ما با آنها تماس گرفتیم که شرایط مان این طور است. شرایط مالی جهان هم که معین است. در خصوص جپاروف تا 22 اسفند ماه وقت داریم که حکم او 90 هزار دلار است. بعد هم منشاست که تا چهارم فروردین وقت داریم. البته من غیررسمی با بویان صحبت کردم و او گفته چهار ماه پرونده را نگه می دارد. می دانید که تا این افراد چیزی اعلام نکنند فیفا حکمی جدیدی صادر نمی کند. حکم شفر هم رسیده است. بالاخره دفاعیه های که اجرا شده، مؤثر بوده است. شفر حدود یک میلیون و 700 هزار دلار درخواست غرامت کرده بود که الان رقم او به باشگاه

چه کسی اساسنامه متناقض فدراسیون فوتبال ایران را به فیفا ارسال کرد

رسیده است. به هرحال چیزی که مسلم است ما امروز در هیئت مدیره خواهیم نشست تا راه حلی برای تعویق بدهی ها پیدا کنیم. ما نمی توانیم این بدهی ها را بدهیم. بعدش هم من می شنوم که می گویند وقتی پول ندارید بازیکن نیاورید. در فوتبال یک چیزی وجود دارد به نام عرف، وقتی هوادار می خواهد تیمش قوی شود باید بازیکن خارجی بیاوریم. در این شرایط باید هیچکس بازیکن خارجی نیاورد و این پرونده برای همیشه بسته شود و این عرف در تمام تیم ها جاری شود.

وی درباره اینکه می شود فوتبال را درآمدزا کنید، گفت: فوتبال درآمدزا نمی شود. فوتبال تابع اقتصاد کشور است. وقتی تمام ظرفیت کشور به حرکت درآمد در آن زمان حامی های مالی می آیند تا از هر فرصتی برای تبلیغ استفاده کنند. الان دو سه شرکت هواپیمایی حامی چند تیم بودند. وقتی این شرکت ها پرواز ندارند تبلیغ می خواهند چه کار؟ بعد از تصمیم خصمانه ترامپ این شرایط تغییر کرده است. ما که نباید خودمان را گول بزنیم. باید این عرف را سازماندهی کنیم. در هر صورت ما بعدازظهر یک راهکاری پیدا خواهیم کرد که باید آن را برنامه ریزی کنیم و پنج شش ماه از ضربه خوردن به استقلال جلوگیری کنیم.

  • مهمترین پرونده حقوقی فوتبال ایران در اختیار یک وکیل شکست خورده
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 38

به "منزوی: پرسپولیسی ها به دریافت جام بدون مسابقه عادت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منزوی: پرسپولیسی ها به دریافت جام بدون مسابقه عادت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید