باشگاه پرسپولیس: با تبعیض و نگاه خاص روبه رو هستیم، قوانین فقط برای ماست

به گزارش مجله حیات، باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را در مورد محدودیت جذب بازیکن خارجی برای این تیم، صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس: با تبعیض و نگاه خاص روبه رو هستیم، قوانین فقط برای ماست

به گزارش خبرنگاران، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی محدودیت ها و تبعیض ها، در بیانیه ای اعلام نمود؛ در شرایطی که قهرمان فوتبال ایران آماده می گردد تا در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهی تاجیکستان گردد، شرایط به گونه ای رقم می خورد که قوانین و اجرای آن با تبعیض و نگاه های خاص روبرو است.

ورزش کشور در شرایطی قرار گرفته که بیشتر باشگاه ها درگیر مسائل مالی هستند و بحران مالی به مهم ترین واژه در دایره واژگان فوتبال ایران تبدیل شده و از سوی دیگر افزایش مبالغ قراردادها و از همه مهم تر حلقه محدودیت ها و تبعیض ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

بسیاری از باشگاه ها با پرونده هایی در کمیته شرایط فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی یا دادگاه عدالت ورزش روبرو هستند، بدون تهدید و مشکل به جذب بازیکن و مربی خارجی می پردازند و در این میان، قوانین عدم جذب بازیکن خارجی، تنها برای باشگاه پرسپولیس اجرایی می گردد. این در شرایطی است که تیم فوتبال پرسپولیس برای رقابت های حساس و مهم پیش روی خود با مشکل کمبود بازیکن روبرو است.

این قوانین عجیب در کنار تغییر اظهارنظرها، ذهنیت تبعیض میان پرسپولیس با سایر باشگاه ها را ایجاد می نماید؛ آن هم در روزهایی که پرسپولیس برای موفقیت دوباره در رقابت های بین المللی، عزم خود را جزم نموده و در انتظار برقراری عدالت است امااین طور به نظر می رسد که عدالت به چالش کشیده شده و احتیاج به ایجاد تعادل احساس می گردد.

امیدواریم مسئولان امر پاسخ منطقی در مورد این اتفاقات و ایجاد ممنوعیت برای پرسپولیس و آزاد گذاشتن دست سایر تیم ها برای جذب بازیکن و مربی خارجی، داشته باشد و دلایل خود برای عدم حمایت از نماینده پر امید فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به اذهان عمومی ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 960

به "باشگاه پرسپولیس: با تبعیض و نگاه خاص روبه رو هستیم، قوانین فقط برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: با تبعیض و نگاه خاص روبه رو هستیم، قوانین فقط برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید