تعاونی های هندیجان با مسائل زیادی روبرو هستند

به گزارش مجله حیات، بریحی گفت: تعاونی های هندیجان مسائل زیادی دارند و برای نظارت بر آن ها با کمبود شدید نیرو روبرو هستیم.

تعاونی های هندیجان با مسائل زیادی روبرو هستند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش از ، بریحی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هندیجان در نشست مشترک با حبیب آغاجری نماینده مردم بندر هندیجان ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی به مسائل تعاونی ها در این شهرستان اشاره نمود و گفت: تعاونی ها مسائل زیادی دارند و برای نظارت بر آن ها با کمبود شدید نیرو روبرو هستیم.

او در ادامه به قانون تعاونی ها در زمینه نظارت بر مسائل و مسائل شرایط آبزیان و گسترش پرورش میگو اشاره نمود و بیان داشت: در سطح شهرستان هندیجان اگر تعاونی که 10 سال راکد است بخواهد فعال شود، فردی که بخواهد تعاونی تشکیل دهد می گویند که چه سودی برای ما دارد.

بریحی گفت: اگرچه در بخش کشاورزی پتانسیل های زیادی وجود دارد و مسئله ای که تعاونی ها دارند برمی شود به مسئولان و بانک ها که به وظیفه خود عمل نمی نمایند. همچنین در بخش تعاونی که در اصل 44 آمده چه امتیازاتی داریم و این دقیق و شفاف نیست و بقیه مسائل مربوط به ضعف مدیران و نظارت بر تعاونی است که در این زمینه با کمبود نیرو روبرو هستیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هندیجان اعلام کرد: همچنین ناظران در بحث آموزش ها قدرتی بر آموزش ندارند که در این رابطه باید ناظران و صاحبان تعاونی ها آموزش ها را به صورت دوره ای طی نمایند و باتوجه به مسائلی که دارند باید مشاوره بگیرند و ضعف هایی که در تعاونی ها وجود دارد بتوان در کمیسون مجلس حل شود که در بنگاه مالی بر نظارت ها را به عرصه برسانند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 319

به "تعاونی های هندیجان با مسائل زیادی روبرو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاونی های هندیجان با مسائل زیادی روبرو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید