تمام آنچه باید درباره آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور بدانید، ثبت نام آغاز شد

به گزارش مجله حیات، ثبت نام شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور آغاز شد و داوطلبان تا 20 اسفند برای ثبت نام مهلت دارند.

تمام آنچه باید درباره آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور بدانید، ثبت نام آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، داوطلبان نوبت بیست و دوم آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 تا جمعه 20 اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

نحوه ثبت نام

داوطلبان باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در یک کدرشته امتحانی ثبت نام کنند.

برای ثبت نام باید هزینه خرید کارت اعتباری به مبلغ یک میلیون و 320 هزار ریال و هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ 12 هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

داوطلبان سپس باید فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس، اطلاعات لازم را وارد کنند.

با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره کارشناسی، داولبان باید معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 (نوبت بیست و دوم) در روز جمعه 24 تیرماه 1401 برگزار می شود و داوطلبان باید از سه شنبه 21 تیر تا پنجشنبه 23 تیر 1401 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای تهیه کارت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1195

به "تمام آنچه باید درباره آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور بدانید، ثبت نام آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام آنچه باید درباره آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور بدانید، ثبت نام آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید