تور ارزان فرانسه: تور فرانسه؛ 1.5 میلیارد ناقابل!

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران- تور فرانسه تابستان 1401 حداقل 30 میلیون تومان فروخته می گردد و بعضی شرکت های فعال در عرصه گردشگری نزدیک 1.5 میلیارد تومان برای این تور ها دریافت می نمایند. هزینه 30 میلیون تومانی برای مقرون به صرفه ترین تور فرانسه در تابستان سال جاری است که مسافران راستا هوایی تهران - پاریس را با هواپیمایی ترکیش طی می نمایند و در هتل های چهارستاره اقامت خواهند داشت. در طرف مقابل رقم 1.5 میلیاردی بابت اقامت در هتل پنج ستاره رافلز پاریس که یکی از لوکس ترین هتل های این شهر به شمار می رود، دریافت می گردد. علاوه بر تور های تکی، امکان رزرو تور های ترکیبی فرانسه وجود دارد که کف قیمت آن ها سال جاری از 50 میلیون تومان آغاز می گردد.

تور ارزان فرانسه: تور فرانسه؛ 1.5 میلیارد ناقابل!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، تور فرانسه تابستان 1401 دست کم 30 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. یکی از شرکت های فعال در عرصه گردشگری قیمت تور چهار روزه پاریس خود را 30 میلیون تومان اعلام نموده که راستا هوایی تهران - پاریس با هواپیمایی ترکیش طی می گردد و مسافران در یکی از هتل های چهارستاره اقامت خواهند داشت. خدمات این تور شامل بیمه مسافراتی، لیدر فارسی زبان و صبحانه است. تور فرانسه به مدت شش روز می تواند 41 میلیون تومان هزینه داشته باشد. در این تور ابتدا از تهران راهی قطر می شوید و بعد توقف چند ساعته در فرودگاه بین المللی حمد به سمت فرودگاه شارل دوگل پاریس حرکت می کنید. اقامت مسافران این تور در هتل چهارستاره به همراه صبحانه خواهد بود.

تور فرانسه تابستان 1401 می تواند بیشتر از 1.5 میلیارد تومان هزینه داشته باشد. در این تور با هواپیمایی قطرایرویز راستا مستقیم تهران - پاریس را طی می کنید و در مدت اقامت پنج روزه، در هتل پنج ستاره رافلز پاریس که یکی از لوکس ترین گزینه ها برای اقامت در مرکز فرانسه به شمار می رود، حضور خواهید داشت. قیمت این تور دقیقا یک میلیارد و 609 میلیون تومان است. تور پنج روزه پاریس با قیمت 217 میلیون تومان یکی دیگر از گزینه های گران قیمت برای سفر به فرانسه محسوب می گردد. راستا هوایی تهران - پاریس در این تور هم به شکل مستقیم و با هواپیمایی قطرایرویز طی می گردد و مسافران در هتل پنج ستاره لز جاردینز دو فاوبورگ اقامت خواهند داشت.

تور فرانسه تابستان 1401 به دوشکل فروخته می گردد؛ تکی و ترکیبی. مثلا قیمت تور ترکیبی فرانسه و اسپانیا از 50 میلیون تومان آغاز می گردد و مدت اقامت در شهر های پاریس و بارسلون چهار شب خواهد بود. پرواز این تور با هواپیمایی ترکیش ایرویز انجام می گردد و مسافران در این شهر ها راهی هتل های چهار ستاره می شوند. تور فرانسه و ایتالیا تقریبا با همین قیمت فروخته می گردد و علاوه بر چهار شب اقامت در پاریس، چهار شب در شهر های رم و ونیز اقامت خواهید داشت. تور دو هفته ای فرانسه، سوئد، دانمارک، نروژ و فنلاند نیز یکی از دیگر تور های ترکیبی تابستن سال جاری است که برای خرید آن باید نزدیک سه هزار و 500 یورو یعنی تقریبا 115 میلیون تومان پرداخت کرد.

قیمت انواع تور فرانسه

انواع تور

مدت اقامت

امکانات

قیمت

فرانسه

چهار روزه

هواپیمایی ترکیش + هتل چهارستاره

30 میلیون تومان

فرانسه

شش روزه

هواپیمایی ترکیش + هتل چهارستاره

41 میلیون تومان

فرانسه و اسپانیا

هشت روزه

هواپیمایی ترکیش + هتل چهارستاره

50 میلیون تومان

فرانسه و ایتالیا

هشت روزه

هواپیمایی ترکیش + هتل چهارستاره

50 میلیون تومان

فرانسه، سوئد، دانمارک، نروژ و فنلاند

14 روزه

هواپیمایی نامشخص + هتل چهارستاره

115 میلیون تومان

فرانسه

پنج روزه

هواپیمایی قطرایرویز + هتل پنج ستاره لز جاردینز دو فاوبورگ

217 میلیون تومان

فرانسه

پنج روزه

هواپیمایی قطرایرویز + هتل پنج ستاره رافلز پاریز

یک میلیارد و 609 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1272

به "تور ارزان فرانسه: تور فرانسه؛ 1.5 میلیارد ناقابل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: تور فرانسه؛ 1.5 میلیارد ناقابل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید