تم خاکستری تیره در دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی

به گزارش مجله حیات، خانه هایی که از رنگ های تیره استفاده می نماید نوعی حس رمز آلود همراه با اعتماد بنفس و ماجراجویی را در افراد زنده می نمایند. تم خاکستری تیره نیز در زمره همین پالت رنگی قرار می گیرد. حتی اگر به رنگ های روشن علاقه دارید سعی کنید به مقدار کم هم که شده بصورت تاکیدی از رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی منزل خود بهره ببرید. اگر در کنار رنگ روشن از رنگ های تیره بهره ببرید تضادی در خانه ایجاد می گردد که به سرعت توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. دو دستگاه آپارتمانی که در این مطلب قصد معرفی آنها را دارم هر کدام به طرق مختلفی از رنگ خاکستری تیره در دیزاین داخلی خود استفاده نموده اند. یکی با شدت بیشتر و دیگر با لطاف بیشتر طوریکه حد میانه را حفظ نموده باشد.

تم خاکستری تیره در دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اگر شما هم از دکوراسیون های تماما سفید منزلتان خسته شده اید و از طرفی اندکی هراس دارید تا از رنگ های جدید بهره ببرید، آپارتمان هایی که در زیر آورده شده اند می توانند اعتماد بنفس کافی به شما بدهند تا کار خود را بدون هیچ هراسی آغاز کنید و به سمت استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون بروید. با این کار مطمئن باشید نقطه ای ویژه در منزل ایجاد شده که نهایت رضایتمندی شما را در پی خواهد داشت.

تم خاکستری تیره

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 430

به "تم خاکستری تیره در دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تم خاکستری تیره در دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید