تیم ملی فوتبال ایران چندسال عراق را نبرده است؟

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران: تیم ملی ایران باید فردا سه شنبه 25 خرداد 1400 به مصاف عراق برود؛ این ملاقات آخرین بازی مرحله گروهی دور اول انتخابی جام جهانی برای ایران است. ایران فعلا در جدول گروه سوم با 15 امتیاز پشت سر عراق 17 امتیازی قرار گرفته و برای صعود به عنوان تیم صدرنشین باید عراق را ببرد.

تیم ملی فوتبال ایران چندسال عراق را نبرده است؟

به گزارش خبرنگاران، با این حال بردن عراق برای تیم ملی ایران در چندسال اخیر مورد ساده ای نبوده است؛ ایران آخرین بار سال 2015 و در جریان دیداری محبت آمیز، پیش از جام ملت ها توانسته عراق را شکست دهد و از آن به بعد تا همین حالا، قریب به 5 سال است یا با عراق مساوی نموده و یا برابر این تیم شکست خورده است. نکته منفی در کارنامه تیم ملی ایران برابر عراق اینکه در مسابقات رسمی این آمار شرایط بسیار بدتری دارد! آخرین باری که ایران در یک بازی رسمی عراق را شکست داده مربوط به سال 2011 است و از آن موقع به بعد در هیچ بازی رسمی برابر عراق پیروز نشده است.

به گزارش خبرنگاران، این آمار در شرایطی ثبت شده که ایران پیش از این هرگز پیروز به شکست دادن بحرین در خاک این کشور نشده بود که در این دوره از رقابت ها این آمار منفی از بین رفت و ایران سه بر صفر برنده شد. حالا بسیاری از علاقمندان به فوتبال در ایران امیدوارند رکورد منفی ایران برابر عراق هم همین فردا از بین برود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 872

به "تیم ملی فوتبال ایران چندسال عراق را نبرده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال ایران چندسال عراق را نبرده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید