تور ارزان آلمان: دومین ملاقات بدون برد ایتالیا بعد از یورو، برد پرگل آلمان و اسپانیا

به گزارش مجله حیات، با توقف ایتالیا و پیروزی اسپانیا و آلمان رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروچا پیگیری شد.

تور ارزان آلمان: دومین ملاقات بدون برد ایتالیا بعد از یورو، برد پرگل آلمان و اسپانیا

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، پنجمین دور از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا با برگزاری چند ملاقات ادامه یافت که در یکی از مهمترین بازی ها تیم ملی فوتبال بلژیک با 3 گل جمهوری چک را از پیش روی برداشت. روملو لوکاکو، ادن هازارد و ساله ماکرز برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

ایتالیا بعد از قهرمانی در یورو در دومین ملاقات پیاپی نتوانست برنده گردد و برابر سوئیس به تساوی رسید. در این ملاقات جورجینیو برترین بازیکن سال یوفا یک ضربه پنالتی را از دست داد.

تیم ملی فوتبال آلمان توانست با راهنمایی هانسی فلیک به صدر جدول گروه راه یابد. آلمان با نتیجه 6 بر صفر ارمنستان را شکست داد. گنابری در دقایق 6 و 15، رویس در دقیقه 35، ورنر در دقیقه 45، هافمن در دقیقه 52 و آدیمی 1+90 گل های این بازی را به ثمر رساندند.

در بازی دیگر هم رومانی با گل های توشکا و مانئا لیختن اشتاین را برد.

بعلاوه لهستان با نتیجه 7 بر یک میزبانش سن مارینو را در هم کوبید. روبرت لواندوفسکی دو بار، سویدرسکی، لینتی و بوکسا سه بار برای لهستان گلزنی کردند و تنها گل سن مارینو را هم نانی در دقیقه 48 به ثمر رساند.

بعلاوه در دیگر ملاقات اسپانیا 4 بر صفر میهمانش گرجستان را شکست داد. گایا در دقیقه 14، سولر در دقیقه 25، فران تورس در دقیقه 41 و سارابیا در دقیقه 63 برای اسپانیا گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 956

به "تور ارزان آلمان: دومین ملاقات بدون برد ایتالیا بعد از یورو، برد پرگل آلمان و اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: دومین ملاقات بدون برد ایتالیا بعد از یورو، برد پرگل آلمان و اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید