خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از470 نفر عبور کرد

به گزارش مجله حیات، یاسوج- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کویید 19 در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته به 471 نفر رسید.

خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از470 نفر عبور کرد

پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هم اکنون 254 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی اضافه نمود: از این تعداد 65 نفر مبتلای قطعی و 19 نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان نمود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 26 هزارو 780 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

یزدان پناه مطرح نمود: از مجموع 778 جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 26 درصد موارد مثبت بودند.

وی ابراز داشت بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان های بویراحمد، گچساران و بهمئی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در یک ماه گذشته میزان شیوع بیماری کرونا افزایش یافته و متاسفانه در چند روز گذشته با رشد آمار جان باختگان و بیماران بستری روبرو هستیم.

وی اضافه نمود: علیرغم همه تذکرات و توصیه های عنوان شده شاهد بعضی بی توجهی ها و سهل انگاری ها در استان بودیم که نتیجه آن آسیب به سلامت عمومی بوده است.

یزدان پناه مطرح نمود: با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان در روز های اخیر بزودی شرایط تمامی شهر های کهگیلویه و بویراحمد قرمز خواهد شد.

هم اکنون شهرستان گچساران در وضع قرمز، بویراحمد نارنجی و سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 725

به "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از470 نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از470 نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید