خواجه حسنی: در پی جذب یک یا دو ملی پوش دیگر هستیم، در لیگ سال جاری توقع قهرمانی داریم

به گزارش مجله حیات، سرپرست تیم مس کرمان گفت: با جذب حسینی، ناظمی و رجبی در پی جذب یک یا دو ملی پوش دیگر هستیم.

خواجه حسنی: در پی جذب یک یا دو ملی پوش دیگر هستیم، در لیگ سال جاری توقع قهرمانی داریم

سلمان خواجه حسنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد جذب میرهاشم حسینی، سعید رجبی و عرفان ناظمی به وسیله باشگاه مس کرمان گفت: 2 سال است که دنبال جذب حسینی هستیم و قصد جذب ناظمی را نیز داشتیم. برای جذب سعید رجبی نیز صحبت هایی انجام داده بودیم، اما اصول حرفه ای را رعایت کردیم، چرا که این بازیکنان با تیم های خود قرارداد داشتند.

وی توضیح داد: سال گذشته حسینی و رجبی دوست داشتند در شهرداری ورامین حضور داشتند و همین مسئله باعث شد نتوانیم آنها را جذب کنیم. در نهایت با پیگیری و صحبت هایی که انجام دادیم پیروز به جذب این بازیکنان شدیم. تشکر ویژه ای نیز از پیغام خانلرخانی سرمربی با اخلاق و خوب شهرداری ورامین می کنم که همکاری لازم را با ما انجام داد.

سرپرست تیم مس کرمان خاطر نشان کرد: قراردادهای تکواندو در شان این ورزش المپیکی نیست، ما توانستیم رضایت دوستان را از لحاظ اقتصادی جلب کنیم و خود این ورزشکاران نیز دوست داشتند در خدمت تیم مس باشند و با ما همکاری نمایند. تکواندو ورزش سخت و المپیکی است و بازیکنان حق دارند در پی عقد قراردادهای بهتر باشند.

خواجه حسنی در مورد مبلغ قرارداد این سه بازیکن گفت: قرارداد خوبی با بچه ها بستیم که راضی بودند.البته اعتقاد دارم همین قرارداد فعلی که باعث رضایت این بازیکنان بود نیز در شان رشته المپیکی تکواندو نیست و باید ارتقا پیدا کند و حق و حقوق بچه های تکواندو ادا گردد. باید قرارداد تکواندو نیز مانند رشته های کشتی باشد. امیدوارم یاری کنیم تا بچه های تکواندو در لیگ به حق و حقوق خود برسند.

وی در مورد احتمال جذب ستاره های دیگر به وسیله این تیم وجود خواهد داشت، گفت: اگر خدا بخواهد سال جاری با ترکیبی از بازیکنان بومی و تعدادی بازیکن ملی پوش در مسابقات شرکت کنیم. احتمال جذب یک یا دو بازیکن ملی پوش دیگر نیز وجود دارد تا با ترکیب پرقدرتی در لیگ شرکت کنیم و بچه های کرمانی نیز از حضور ملی پوشان استفاده و سطح تکواندوی این استان رشد کند.

سرپرست تیم مس کرمان در مورد برنامه های این تیم برای قهرمانی گفت: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه در صحبت با ما در ابتدا در پی بالا بردن سطح تکواندو استان هستند و در ادامه با جذب بازیکنان خوب توقع قهرمانی داریم. تفکر بازیکنان نیز آنقدر حرفه ای است که با این ترکیب در پی قهرمانی باشند تا در سالیان آینده کارهای بزرگتری برای بچه های تکواندو بکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1076

به "خواجه حسنی: در پی جذب یک یا دو ملی پوش دیگر هستیم، در لیگ سال جاری توقع قهرمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجه حسنی: در پی جذب یک یا دو ملی پوش دیگر هستیم، در لیگ سال جاری توقع قهرمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید