ساخت استادیوم نو فوتبال در تهران ، شرح نایب رییس شورای شهر درباره زمان و مکان ساخت استادیوم نو

به گزارش مجله حیات، نایب رییس شورای شهر تهران از ساخت ورزشگاه تازه فوتبال در تهران اطلاع داد.

ساخت استادیوم نو فوتبال در تهران ، شرح نایب رییس شورای شهر درباره زمان و مکان ساخت استادیوم نو

به گزارش خبرنگاران، پرویز سروری در تشریح ساخت استادیوم نو تهران و یاری مدیریت شهری در این زمینه گفت: هنوز مدیریت شهری در جریان جزییات این تصمیم قرار نگرفته است اما رییس جمهور برای ساخت استادیوم نو به عنوان یک احتیاج کشور اهتمام دارند تا ظرفیت های بیشتر و بهتری در ورزش فراهم گردد.

وی اضافه نمود: بی تردید با توجه به استقبال خوب و گسترده ای که از ورزش به وسیله مردم وجود دارد باید ظرفیت های نوی در کشور و به ویژه تهران فراهم گردد؛ اما موضوع ساخت استادیوم نو در شورای اسلامی شهر تهران هنوز مطرح و بحث نشده است.

رییس شورای عالی استانها ادامه داد: باتوجه به اینکه موضوع به وسیله رییس جمهور مطرح شده و برای ساخت اهتمام وجود دارد ما نیز در مدیریت شهری برای تحقق این مهم کوشش خواهیم کرد.

وی تاکید نمود: البته در ابتدا باید موضوع ساخت استادیوم نو مورد آنالیز قرار گیرد و نظر کلی رییس جمهور را به صورت دقیق تر دریافت کنیم و شیوه یاری های مدیریت شهری در جهت تحقق این تصمیم را معین کنیم و حتما در این زمینه حداکثر یاری خود را خواهیم کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره مکان احداث استادیوم نو و امکان ساخت آن در نزدیکی فرودگاه امام و یا بخش آفتاب، گفت: برای مکان یابی استادیوم نو باید آنالیز ها و کارشناسی های دقیق صورت بگیرد و پس از آن تصمیم گیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1466

به "ساخت استادیوم نو فوتبال در تهران ، شرح نایب رییس شورای شهر درباره زمان و مکان ساخت استادیوم نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت استادیوم نو فوتبال در تهران ، شرح نایب رییس شورای شهر درباره زمان و مکان ساخت استادیوم نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید