فرایند مبتلایان بستری به کرونا کاهشی است

به گزارش مجله حیات، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برخلاف آنچه در بعضی رسانه های معاند اسم شده فرایند مبتلایان بستری در بیمارستان های استان کرمانشاه که پس از عبور از قله پیک پنجم کرونا در نیمه شهریورماه کاهشی بوده است، همچنان فرایند کاهشی دارد.

فرایند مبتلایان بستری به کرونا کاهشی است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شروع مهرماه تعداد هزار و 271 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های این استان بستری بوده اند که با 151 مورد کاهش و به صورت میانگین روزانه کاهش حدود 19 بیمار به هزار و 120 بیمار رسیده است.

او گفت : در این مدت، 2 شاخص بیماران بستری در بخش های آی سی یو و بیماران اینتوبه تغییر چندانی نداشته و میانگین حدود روزانه 217 بیمار در این بخش ها بستری بوده اند.

او اضافه نمود: تعداد بیماران اینتوبه از اول مهرماه تا به امروز تغییر معناداری نداشته و به طور میانگین حدود 47 بیمار در این شرایط، تحت مراقبت قرار داشته است.

محمدی اضافه نمود: در این استان شاخص بیماران بستری شده طی 24 ساعت که در اول مهرماه تعداد هزار و 271 بیماران بوده است، با 131 مورد کاهش، در دیروز به عدد هزار و 140 بیمار رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها از قله پیک تا به امروز در استان حدود 28 درصد کاهش داشته است .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 992

به "فرایند مبتلایان بستری به کرونا کاهشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مبتلایان بستری به کرونا کاهشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید