شیائومی 13 اولترا تا چند هفته دیگر معرفی می گردد

به گزارش مجله حیات، بعد از ماه ها شایعات و حدس های مختلف، تا چند هفته دیگر با گوشی مجذوب کننده شیائومی شیائومی 13 اولترا روبرو خواهیم شد. این خبر به طور رسمی از طرف شیائومی اعلام شده و قرار است در همین ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از این گوشی باشیم. شیائومی چند ماه قبل از گوشی های شیائومی 13 و 13 پرو رونمایی کرد ولی حالا شیائومی 13 اولترا قرار است به عنوان مهم ترین پرچم دار این شرکت راهی بازار گردد.

شیائومی 13 اولترا تا چند هفته دیگر معرفی می گردد

شیائومی بعلاوه همکاری با لایکا برای توسعه دوربین های این گوشی را هم تایید نموده که قرار است تجربه شگفت انگیزی در زمینه عکاسی برای کاربران به ارمغان بیاورند. خوشبختانه بر خلاف گوشی 12S اولترا که صرفا راهی بازار چین شده، شیائومی 13 اولترا قرار است در ماه های آینده به دست کاربران ساکن سایر کشورها هم برسد.

بنا به شایعات مطرح شده، این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED LTPO استفاده می نماید که از رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است و اگرچه هنوز در خصوص ظرفیت باتری آن نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم، ولی به نظر می رسد از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید.

شیائومی 13 اولترا با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 معرفی می گردد و ظاهرا از حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده می نماید. مانند بسیاری از گوشی های پرچم دار، سنسور اثر انگشت این گوشی هم زیر نمایشگر واقع شده است. برای ثبت عکس های سلفی باید از دوربین 32 مگاپیکسلی بهره ببرید و در پنل پشتی آن 4 دوربین 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است. به غیر از دوربین اصلی و اولترا واید، باید به دوربین های تله فوتو و پریسکوپی هم اشاره کنیم.

شیائومی هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی را اعلام ننموده ولی افشاگران از احتمال معرفی این گوشی در تاریخ 22 فروردین یا 29 فروردین خبر داده اند. بدون شک طی روزهای آینده شیائومی تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی را اعلام می نماید و قرار است در کنار آن دو تبلت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو هم معرفی شوند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1401

به "شیائومی 13 اولترا تا چند هفته دیگر معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 13 اولترا تا چند هفته دیگر معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید