طراحی لوگو: فیلم دلبری امیرحسین آرمان از طرفدارانش

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران : امیرحسین آرمان استوری زیر را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

طراحی لوگو: فیلم دلبری امیرحسین آرمان از طرفدارانش

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

امیرحسین آرمان بعد از 15 سال حضور در سینما هیچ اطلاعاتی از خانواده اش درز ننموده است. امیرحسین آرمان بازیگری در سینما را از سال 83 در 22 سالگی شروع کرد. امیرحسین آرمان در سال 94 با سریال کیمیا به معروفیت عمومی رسید. امیرحسین آرمان از بازیگران بی حاشیه است اما در فیلمی که می بینید شیطنت امیرحسین آرمان با افکت های اینستاگرام واضح است.

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان (زادهٔ 14 آبان 1361 تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین تجربه بازیگری او به طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال 1383 بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم هایی همانند در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و پایان با حضور در سریال های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده بیش از پیش شناخته شد. امیرحسین آرمان استوری زیر را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

منبع : ساعدنیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1092

به "طراحی لوگو: فیلم دلبری امیرحسین آرمان از طرفدارانش" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی لوگو: فیلم دلبری امیرحسین آرمان از طرفدارانش" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: فیلم دلبری امیرحسین آرمان از طرفدارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید