تور مالزی: معرفی هتل دانا در لنکاوی

به گزارش مجله حیات، هتل دانا (Danna) در لنکاوی

لنکاوی، مجمع الجزایری با بیش از 100 جزیره است که اسمش ما را یاد سواحل ماسه ای، جنگل های انبوه، دره های ژرف و پارک های بزرگ می اندازد. لنکاوی در 30 کیلومتری سواحل شمال غربی مالزی است و با امکانات و هتل های مدرنی که دارد در نیمه دوم سال گردشگران زیادی را چه از خود مالزی و چه از کشورهای دیگر به خود جذب می نماید. با سفر به لنکاوی اگر در پی جایی هستید تا بیشتر جاذبه های بکر این سرزمین را از بالا ببینید سوار تله کابین معروف آن شوید؛ از این بالا جنگل های بارانی، جزایر کوچک و دریای آبی شبیه تابلوی مجذوب کننده نقاشی به نظر می آید. تماشا این جزیره از بالای تله کابین آنقدر تماشایی و رویایی است که معمولا گردشگران، تله کابین سواری را از دست نمی دهند. در این جزیره بهشتی تا چشم کار می نماید جنگل های انبوه و درختان سرسبز می بینید و در ساحل هم با ساحلی ماسه ای، بکر و طلایی روبرو هستید. یکی از جنبه هایی که می تواند سفر خاطره بخش تری را برایتان رقم بزند انتخاب هتلی مناسب است. اگر برای سفر به لنکاوی در پی هتلی خوب هستید یکی از برترین هتل های این جزیره هتل دانا است هتلی 5 ستاره و لوکس که لذت سفر به این جزیره را برایتان دو چندان می نماید. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با هتل دانا در لنکاوی آشنا شوید.

تور مالزی: معرفی هتل دانا در لنکاوی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مطمئنا کسانی که لنکاوی را برای سفر انتخاب می نمایند از عاشقان ساحل و تفریحات ساحلی هستند پس هتلی که در نزدیکی ساحل قرار داشته باشد می تواند برای این افراد گزینه مناسب تری باشد بی علت هم نیست که همواره هتل های ساحلی هواداران بیشتری دارند و در فصل های پیک که بین آبان تا فروردین است این هتل ها زودتر از هتل های دیگر پر می شوند. یکی از همین هتل های ساحلی هتل دانا است، هتلی 5 ستاره که در کنار ساحل قرار گرفته است و از پنجره اتاق ها می توانید به راحتی در حالی که بر روی تختخواب دراز کشیده اید چشم اندازهای ساحلی و دریا را تماشا کنید. هتل در احاطه سواحل بکر و باشکوه، تپه های سرسبز استوایی و مارینا است پس از نظر چشم اندازهای بکر طبیعی هیچ چیز کم ندارد. کافیست سری به محوطه هتل بزنید تا با تماشا ساحل و تپه های سرسبز، محسور چشم اندازهای جادویی هتل شوید. با اینکه هتل در کنار ساحل قرار گرفته است اما استخری زیبا در داخل محوطه دارد که درست در جلوی نمای ساختمان قرار گرفته است و در آن می توانید شنا در جایی به غیر از دریا را هم تجربه کنید.

در این هتل 125 اتاق لوکس در اختیارتان است که با رنگ های گرم به زیبایی هر چه تمام تر دکوراسیون شده اند و می توانید در آن ها در حالی که به صدای امواج دریا گوش می دهید استراحت کنید. در همه این اتاق های لوکس و بزرگ، وای فای رایگان در اختیارتان است که نیازهای اینترنتی شما را با سرعتی مناسب پاسخ می دهد. کف همه اتاق ها با پارکت های چوبی پوشیده شده که همین ویژگی، محیط گرم تر و آرامش بخش تری را برایتان به وجود آورده است. تلویزیون، سیستم تهویه و حمام شخصی هم از دیگر امکانات اتاق هاست که محیط راحتی را برایتان فراهم نموده است.

مسافران معمولا هتل هایی را بیشتر می پسندند که رستوران های بیشتری داشته باشند و غذاهایی با تنوع بیشتری در اختیار مسافران بگذارد. هتل دانا با داشتن 6 رستوران، سلیقه های غذایتان را کاملا راضی می نماید و می توانید بیشتر غذاهای بین المللی را در آن پیدا کنید. در رستوران پلنتر انواع غذاهای مدیترانه ای سرو می گردد که می توانید غذای خودتان را هم در فضای داخلی رستوران و در هم در فضای بیرونی و در جلوی استخر میل کنید. حتی اگر رژیم های غذایی خاصی دارید اصلا نگران این نباشید که در این سفر رژیمتان به هم می ریزد چون می توانید از کارکنان رستوران بخواهید تا برایتان غذاهای مخصوصی مطابق با رژیمتان بیاورند. درست در بیرون هتل، بندر لنکاوی با چندین و چند رستوران هست که می توانید در آنجا حتی غذاهای متنوع تری را داشته باشید.

یکی از اصلی ترین جاذبه های لنکاوی تله کابین معروف آن است که بیشتر گردشگران در سفر به این جزیره سراغش را می گیرند این هتل تا تله کابین فاصله کمی دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی به این تله کابین می رسید. یکی دیگر از جاذبه های مهم و پربازدید لنکاوی دنیای زیر آب است که با رفتن به آنجا می توانید بدون غواصی دنیای زیر آب را از نزدیک تماشا کنید. مطمئنا تماشا جانوران آبزی این جزیره استوایی برایتان جالب توجه خواهد بود اما با اقامت در هتل دانا از بابت بازدید از این جاذبه نگرانی ای ندارید چون کافیست سوار ماشین شوید و 15 دقیقه بعد خودتان را در کنار این جاذبه هیجان انگیز ببینید.

برای خیلی از مسافران اینکه فاصله هتل تا فرودگاه چقدر باشد اهمیت زیادی دارد و دوست دارند بدانند با رسیدن به فرودگاه چند دقیقه بعد به هتل می رسند. هتل دانا تا فرودگاه بین المللی لنکاوی 30 دقیقه فاصله دارد پس با این فاصله کم برای رفت و آمد بین فرودگاه و هتلی مسئله ای ندارید. اگر در سفر تفریحی به هتل کارهای تجاری هم داشته باشید هتل امکاناتی مثل مرکز بیزنس را هم در اختیارتان قرار می دهد. در هتل خدمات گردشگری هم ارائه می گردد و می توانید گشت و گذار در جزیره را با خدمات گردشگری هتل انجام دهید. از امکانات تفریحی هتل به غیر از شنا و سونا، ورزش های آبی است که امکانات لازم برای این تفریحات آبی برایتان فراهم می نماید و می توانید غواصی و قایق سواری هم داشته باشید. از دیگر امکانات تفریحی هتل باشگاه، سالن بیلیارد و سالن بازی هست که حسابی سرگرمتان می نماید. حتی اگر از مسافرانی هستید که هر روز زمانی را برای مطالعه قرار می دهید در هتل برایتان یک کتابخانه محیاست که می توانید یکی دو ساعت از روز را در آنجا بگذرانید.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1125

به "تور مالزی: معرفی هتل دانا در لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: معرفی هتل دانا در لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید