مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

به گزارش مجله حیات، مسلما باید با بازدید از خاص ترین جاذبه پاتایا شروع کنید و این مکان جایی نیست جز: معبد حقیقت پاتایا (Sanctuary of Truth). در این مکان می توانید از مجموعه چندین موزه عجیب و غریب و غیرمعمول شهر بازدید کنید که از آن جمله می توان به موزه Teddy Bear، موزه هنر در بهشت (Art in Paradise) و موزه Ripleys Believe It Or Not! اشاره کرد. در نهایت در انتهای جنوبی ساحل پاتایا می توانید از تپه بالا رفته و شاهد منظره فوق العاده ای باشید و از معبد Bid Buddha of Wat Phra Yai بازدید کنید.

مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

تور پاتایا بدون حداقل یک شب جشن گرفتن اصلا کامل نمی شود! بهترین مکان برای جشن گرفتن و شرکت در مهمانی Walking Street مشهور است. در این مکان می توانید شبی مفرح و پر از خوش گذرانی داشته باشید.

در ادامه با بهترین جاذبه های پاتایا در تایلند آشنا می شوید که بهتر است در طی تور پاتایا حتما از آن ها بازدید کنید. به کمک این راهنما می توانید بهترین بهره را از اقامت کوتاه مدت خود در این شهر جالب تایلند داشته باشید و از زمان خود بهترین استفاده را بکنید و از تور تایلند نهایت لذت را ببرید.

منطقه ساحلی جامتین پاتایا (Jomtien) دارای مناظر و جاذبه های خاص و فوق العاده ای است، به ویژه در انتهای جنوبی آن. از این جاذبه ها می توان به باغ های گیاه شناسی گرمسیری نونگ نوچ پاتایا (Nong Nooch) و کوهستان بودا (Buddha Mountain) اشاره کرد که در جوار منطقه زیبای دریاچه نقره ای (Silverlake) قرار دارد. دو بازار و مرکز خرید میموسا پاتایا (Mimosa Pattaya) و بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market) در این منطقه وجود دارند که در این اماکن علاوه بر خرید کردن سرگرمی های زیادی برای خانواده ها وجود دارد. دو پارک آبی بزرگ Cartoon Network Amazone Waterpark و پارک آبی رامایانا (Ramayana) نیز در این منطقه هستند که تفریحات زیادی را می توان در آن ها تجربه کرد. علاوه بر این یکی دیگر از جاذبه های کمتر شناخته شده دیگر این منطقه عبارتند از: معبد بودایی Yansangwararam و Viharn Sien.

منبع مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1111

به "مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید