تور استانبول ارزان: دلایل سفر به استانبول

به گزارش مجله حیات، با شروع فصل تعطیلات تابستانه سفر به منطقه ها گردشگری و زیبا از جمله الویت خانواده های ایرانی محسوب می شود. در این مقاله سعی داریم به دلایل سفر به استانبول پرداخته و جاذبه های توریستی آن را نام ببریم. شهر استانبول شهری زیبا، فرهنگی و مالی در ساحل دریای مرمره و در مجاورت تنگه بسفر می باشد. شهر استانبول از بزرگ ترین شهرهای ترکیه می باشد و تنها شهری است که به علت موقعیت جغرافیایی در دو قاره آسیا و اروپا واقع گشته و به سبب جاذبه های گردشگری، آب و هوای مطلوب، مراکز مالی و خرید فراوان، ارتباط عالی و دیپلماتیک با سایر کشورها و موقعیت جغرافیایی مناسب با سه قاره آسیا و اروپا و آفریقا از جمله دلایل مسافرت به استانبول می باشد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور استانبول ارزان: دلایل سفر به استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

دلایل سفر به استانبول

1- توریستی: از جمله دلایل سفر به استانبول ، اهداف توریستی و بازدید از جاذبه های دیدنی و منظره ها منحصر به فرد استانبول می باشد. شهر استانبول به علت دارا بودن بیشترین جاذبه های توریستی و اخذ رتبه سوم در جذب توریست در سال 2010 به عنوان مرکز فرهنگی اروپا برگزیده شد. از جمله جاذبه های توریستی مهم در شهر استانبول حمام های ترکی، سواحل تفریحی، مسجد ایا صوفیه، تنگه بسفر، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ چراغان، موزه فرش، بازار بزرگ استانبول و مراکز خریدهای فراوان، فستیوال ها جشنواره ای فراوان و مهیج و مراکز تفریحی هیجان انگیز و متعدد می باشد. راهنمای سفر به استانبول

2- آب وهوای مطلوب: آب و هوای مطلوب در تمام فصول سال

3- سفری مقرون به صرفه و کم هزینه بدون احتیاج به ویزا: سفر به استانبول سفری مقرون به صرفه و کم هزینه و بعلاوه بدون احتیاج به ویزا می باشد. از این رو بیشتر ایرانیان این کشور را به عنوان مقصد توریستی در خارج از کشور انتخاب می کنند.

4- خرید لباس های شیک و پوشاک های با کیفیت: با مسافرت به استانبول می توانید لباس های شیک و پوشاک با کیفیت را در پاساژهای معروف، مراکز خرید متنوع و بازارهای روز با قیمت های مطلوبی تهیه نمایید.

5- بهره مندی از فرصت های تجاری عالی: ارتباطات عالی با کشورهای دنیا، قرارگیری و ارتباط آسان و سریع با کشورهای سه قاره، برخورداری از دریا و فرصت های مالی مطلوب و عالی از جمله دلایل سفر به استانبول می باشد.

تعطیلاتی دل پذیر در سفر به استانبول

با مسافرت به استانبول می توانید سفری لذت بخش را با ثبت لحظات به یاد ماندنی و زیبا رقم بزنید. شهر استانبول با سواحل زیبا و تفریحی با منظره دریای مرمره و تنگه بسفر، امکانات رفاهی فراوان و آب و هوای مناسب در هر فصل، مقصدی عالی برای سفر می باشد. با مسافرت به استانبول می توانید از فستیوال ها و جشنواره های متعدد موسیقی، هنری، جشنواره های خرید، خوراک و … ملاقات کرده و از بودن در کنار خانواده لذت ببرید.

برترین زمان سفر به استانبول

برترین زمان مسافرت به استانبول با توجه به ذائقه و طبع هر فردی متفاوت بوده و تعریف جداگانه ای دارد. اما به طور کلی برترین زمان سفر به استانبول از نظر آب و هوا، تفریحات آبی، زمان برای خرید مناسب، قیمت های مقرون به صرفه، فصول خلوت و یا شلوغ و … سنجیده می گردد.

برترین زمان از نظر شرایط آب و هوایی، ماه های اسفند تا اردیبهشت (مارس تا می) و ماه های شهریور تا اوایل آذر (سپتامبر تا نوامبر) می باشد. در این ماه ها آب و هوای استانبول مطلوب و خنک بوده و می توانید سفری مقرون به صرفه را نیز تجربه نمایید.

برترین زمان از نظر قیمت ها، ماه های آذر تا بهمن (دسامبر تا فوریه) می باشد. این فصول از فصل های کم توریست بوده و تمامی قیمت ها مقرون به صرفه و پایین می باشد.

برترین زمان سفر از نظر رویدادهای فرهنگی، ماه آوریل (اردیبهشت) به جهت برگزاری جشنواره فیلم استانبول و بعلاوه برگزاری دو جشنواره موسیقی در تابستان می باشد.مجله توریستی خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1053

به "تور استانبول ارزان: دلایل سفر به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: دلایل سفر به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید