هشدار روسیه به دیگر کشور ها: در انتخابات بلاروس دخالت نکنید

به گزارش مجله حیات، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در جمع خبرنگاران به دیگر کشور ها هشدار داد در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس دخالت نکنند.

هشدار روسیه به دیگر کشور ها: در انتخابات بلاروس دخالت نکنید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران مطرح نمود که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس دخالت نخواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری تاس، پسکوف ضمن اشاره به عدم دخالت روسیه در انتخابات بلاروس از دیگر کشور ها نیز خواست در انتخابات این کشور دخالت ننمایند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت: قطعاً ما با دقت زیادی شاهد خواهیم بود که کمپین انتخاباتی [بلاروس] چگونه برگزار می گردد و ما امیدواریم شرکای بلاروسی ما با موفقیت این انتخابات را برگزار نمایند.

وی در ادامه صحبت های خود بر این موضوع تأکید کرد که کرملین شاهد هیچ مسئله ای نبوده که این انتخابات را بی اعتبار کند.

وی در ادامه اضافه نمود: این (انتخابات) جزو امور داخلی بلاروس است و ما پیشنهاد می کنیم که که هیچ دخالتی در امور داخلی این کشور صورت نگیرد.

مجلس بلاروس اردیبهشت ماه بیان کرد که انتخابات ریاست جمهوری در این کشور 9 اوت 2020 برگزار می گردد. انتخابات این کشور در حالی برگزار می گردد که انتظار می رود الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس که از سال 1994 تا به امروز در این سمت مانده است، برای ششمین بار انتخاب گردد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 220

به "هشدار روسیه به دیگر کشور ها: در انتخابات بلاروس دخالت نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روسیه به دیگر کشور ها: در انتخابات بلاروس دخالت نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید