پاسخ مقام روس به ادعای سناتور آمریکایی درباره همکاری نظامی ایران-روسیه

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران: نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین به ادعای همکاری روسیه و آمریکا درخصوص احیای برجام جهت فروش تسلیحات به ایران واکنش نشان داد.

پاسخ مقام روس به ادعای سناتور آمریکایی درباره همکاری نظامی ایران-روسیه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران مشاور تد کروز، سناتور آمریکایی ساعتی پیش در توییتی نوشت: دولت بایدن دارد صادقانه با همتای روسی خود همکاری می نماید تا به سرعت تحریم هایی که مانع از این می شوند که پوتین تسلیحاتی به ارزش صدها میلیون دلار به نظام مرگ بر آمریکای ایران بفروشد را بردارد.

میخائیل اولیانوف، نماینده ویژه روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در پاسخ به این ادعا در توییتی نوشت: از کمبود اطلاعات و حدس ها درخصوص مسائل حساس مرتبط با احیای استقبال نمی گردد. دشمنان توافق هسته ای فراموش نموده اند که محدودیت های سازمان ملل برای تبادل تسلیحاتی با ایران - که کشورها موظف به پیروی از آن بودند- در تاریخ 18 اکتبر سال گذشته منقضی شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 759

به "پاسخ مقام روس به ادعای سناتور آمریکایی درباره همکاری نظامی ایران-روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مقام روس به ادعای سناتور آمریکایی درباره همکاری نظامی ایران-روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید