پویش دانشجومعلمان اخلاق مدار برگزار می شود

به گزارش مجله حیات، تهران (پانا) - پویش ضبط فیلم یک دقیقه ای با عنوان دانشجومعلمان اخلاق مدار، ایران سربلند به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های دانشگاه و افزایش روحیه نشاط و ارتقا سلامت روان دانشجومعلمان برگزار می شود.

پویش دانشجومعلمان اخلاق مدار برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و به نقل از معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، انصاری راد با بیان اینکه معاونت دانشجویی در عمل به مسؤلیت اجتماعی از همان نخستین روزهای شیوع بیماری با بهره مندی از ظرفیت های مجموعه های دانشجویی، مبادرت به راه اندازی مسابقات، آزمون های خودخوان و پویش های متعدد نموده و مرحله به مرحله با اقتضای شرایط پیش رفت اضافه نمود: اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های دانشگاه و افزایش روحیه نشاط و ارتقا سلامت روان دانشجومعلمان پویش ضبط فیلم یک دقیقه ای با عنوان دانشجومعلمان اخلاق مدار، ایران سربلند را با ده محور برنامه ریزی نموده است تا بخشی از رسالت آموزشی- فرهنگی را در کنار سایر مدافعان حوزه سلامت جسم و روان، باتوجه به امر مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی خود ادا کند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیان نمود: این پویش به صورت ضبط فیلم یک دقیقه ای توسط دانشجومعلم به صورت فردی و گروهی با رعایت پروتکل بهداشتی خواهد بود. دکتر انصاری راد اضافه نمود: این پویش بر شعار سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر- دسترسی بیشتر، برای همه، همه جا تاکید دارد.

وی شرح داد: با توجه به شرایط کرونایی رعایت اصل اخلاق مداری در این روزها حائز اهمیت است که سعی شده است در این پویش به آن توجه گردد. دکتر انصاری راد با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 10 آذرماه می باشد اضافه نمود: پس از داوری و اعلام نتایج از برگزیدگان آثار برتر تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه، محورهای پویش را بر شمرد:

بیماری کووید 19

مسئولیت اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی دانشجومعلمان (اصول اخلاقی همچون عدالت، نفع رسانی و احترام به افراد)

مدافعان سلامت

همدلی و مهربانی شهروندان

تغییر در سبک زندگی

راه های پیشگیری از خانه تا محله و دانشگاه

راه های مقابله با ترس و تنیدگی(استرس)

امید بخشی وشادکامی

مشارکت دانشجومعلمان به صورت فردی و گروهی در ارتقاء سلامت روان جامعه

سلامت معنوی

دانشجومعلمان گرامی می توانند فایل راهنمای عمل پویش را از پیوست دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 475

به "پویش دانشجومعلمان اخلاق مدار برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش دانشجومعلمان اخلاق مدار برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید