کارآفرینان واقعی در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، در دهمین روز از دهه مبارک فجر ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، بهره برداری از تالار شهر قزوین شروع شد.

کارآفرینان واقعی در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند

این تالار در سه فاز در مساحتی بالغ بر 22 هزار مترمربع در دست ساخت است که برای تکمیل آن 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

فریدون همتی در مراسم افتتاح تالار شهر قزوین گفت: با پیروزیت در برجام امروز شرایط خوبی برای بهبود فضای کسب و کار و فراوری و سرمایه گذاری در کشور و استان ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم از فرصت فراهم شده استفاده مطلوب کنیم.

استاندار قزوین بیان نمود: به لطف الهی، هوشیاری رهبری، پیوند ناگسستنی رهبری و ملت توانستیم در این مذاکرات به پیروزیت برسیم و دنیا را به داشتن دانش هسته ای نیز مجاب کنیم و حقانیت ما نیز به دنیا اثبات شد.

وی بیان نمود: تیم مذاکره نماینده با درایت و دیپلماسی توانست در برابر قدرتهای بزرگ دنیا از حقانیت ایران اسلامی دفاع کند و نشان دهد ایران اسلامی اهل منطق و مصاحبه و صلح و آرامش است و با این تدبیر دشمنان را خلع سلاح کند.

همتی گفت: امروز با سربلندی و افتخار شاهد پیروزی در برجام و فراهم شدن بستری برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم که با حضور هیئت های متعدد خارجی ما هم امیدواریم بتوانیم بخشی از این سرمایه ها را جذب کنیم.

از کارآفرینان حمایت جدی می کنیم

استاندار قزوین پس از بازدید از قسمتهای مختلف تالار شهر قزوین گفت: این مجموعه که توسط یک کارآفرین پیروز و دلسوز با میلیاردها تومان سرمایه گذاری ایجاد شده و توانسته به اشتغال استان یاری کند برای ما هم موجب افتخار است و احتیاجهای استان را نیز برآورده می نماید.

وی بیان نمود: این مجموعه برای ما موجب سربلندی است و وظیفه داریم از کارآفرینان واقعی حمایت کنیم زیرا این مجموعه ها سرمایه کشور محسوب می شوند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند .

همتی اضافه کرد: قزوین در محور مواصلاتی چندین استان مهم کشور قرار گرفته است و در شرایطی که ضروری است گردشگری استان را رونق دهیم این مجموعه ها بسیار مورد احتیاج است و می تواند در جذب گردشگر داخلی و خارجی موثر باشد.

وی گفت: از کارآفرینانی که در بخش گردشگری، خدمات، صنعت و کشاورزی گامهای اساسی بردارند و بتوانند در کنار اشتغال به رونق مالی استان هم یاری نمایند با قاطعیت حمایت می کنیم و از مدیران دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم از هیچ تلاشی برای حل مسائل کارآفرینان دریغ ننمایند.

استاندار قزوین گفت: مجموعه تالار شهر با مدیریت توانا و ظرفیت بسیار خوبی که دارد می تواند به عنوان یک برند در مجموعه های تالار و پذیرایی و تفریحی و گردشگری مطرح گردد و مورد استفاده مردم استان و کشور و مسافران قرار گیرد.

آموزش تخصصی نیروها جدی گرفته گردد

وی بیان نمود: برای این که مجموعه ای با استانداردهای ملی و دنیای داشته باشیم باید از نیروهای متخصص و آموزش دیده استفاده کنیم و از مدیریت این مجموعه انتظار داریم نسبت به آموزش نیروهای خود در زمینه تشریفات اقدام کند تا الگویی شاخص در استان شکل بگیرد.

مردم استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می نمایند

استاندار قزوین با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن یادآور شد: 22 بهمن روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تقویم انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم برای تکمیل پیروزیت های نظام اسلامی فردا به صحنه آمده و از ولایت، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن دفاع کنیم و بار دیگر با شهدا و آرمانهای آنها تجدید بیعت کنیم.

وی گفت: فردا همه با اشتیاق و علاقه و انگیزه و عشق وافر به امام و رهبری به صحنه خواهیم آمد تا بار دیگر دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب را شاد کنیم.

در ادامه حمیدرضا حاجی مدیر تالار بزرگ شهر قزوین گفت: عملیات اجرایی این مجموعه از سال 90 شروع شد و امروز فاز اول به پایان رسیده و فاز دوم و سوم آن اوایل سال اینده آماده افتتاح می گردد.

وی بیان نمود: در برآورد اولیه 60 میلیارد تومان برای اجرای کامل طرح پیش بینی نموده ایم که با افزایش قیمتها تا 100 میلیارد تومان نیز هزینه ها متغیر است که تا به امروز چهار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت شده که با توجه به حجم سنگین هزینه ها امیدواریم این تسهیلات نیز بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 20

به "کارآفرینان واقعی در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینان واقعی در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید