کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی با اعلام این خبر اضافه کرد: با وجود افزایش 82 درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) در پنج ماهه نخست امسال، میانگین رسیدگی به شکایات فوق در این بازه زمانی از 15 روز در سال گذشته به 10 روز در امسال کاهش یافته است.

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

وی گفت: به منظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از ابتدای مهر امسال پس از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم به وسیله پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر انجام می گردد.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری مطرح کرد: در پنج ماه ابتدایی سال گذشته 637 شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در حالی که در همین بازه زمانی در امسال هزار و 157 شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف 805 دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می گردد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال 1401، مربوط به دریافت هزینه بیش از تعرفه است، اعلام کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاه های اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاه شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خود را در سامانه https://195.cra.ir ثبت نمایند.

برای اطلاع از لیست و تعرفه دستگاه های اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1315

به "کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید