کدام فیلم ها در روز پنجم از جشنواره سی و هشتم اکران می گردد؟

به گزارش مجله حیات، تهران (پانا) - سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران امروز شنبه و در پنجمین روز اکران فیلم های کوتاه در دو بخش ملی و بین الملل این رویداد در پردیس سینمایی ایران مال، میزبان علاقه مندان هستند.

کدام فیلم ها در روز پنجم از جشنواره سی و هشتم اکران می گردد؟

به گزارش ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، امروز شنبه اول آبان ماه، 9 سالن پردیس سینمایی ایران مال با اکران آثار راه یافته به این رویداد، میزبان علاقه مندان سینمای کوتاه است.

براساس جدول اکران فیلم ها در روز پنجم، سالن شماره یک ایران مال از سانس 12:30 میزبان اکران فیلم های داستانی بخش ملی است. چهار سانس اکران در این سالن تا ساعت 20:30 ادامه خواهد داشت. فیلم های این بخش هم زمان در همین ساعات در سالن شماره هفت نیز روی پرده می رود.

سالن شماره 2 نیز از ساعت 12 تا ساعت 21 در چهار سانس میزبان اکران فیلم های داستانی بخش ملی خواهد بود. فیلم های به نمایش درآمده در این سالن، هم زمان در سالن شماره هشت نیز اکران می گردد.

سالن شماره سه از ساعت 12:30 تا 20:30 در چهار سانس به اکران فیلم های بخش بین الملل اخصاص خواهد داشت.

سانس اول در سالن شماره چهار از ساعت 17:30 تا 19 به بخش جنبی فیلم های پویانمایی اختصاص دارد که در این سانس 11 فیلم کوتاه روی پرده می رود. در سانس دوم و آخر سالن شماره چهار از ساعت 19:30 تا 21 یازده فیلم کوتاه تجربی از بخش ملی روی پرده می فرایند.

سالن شماره پنج از ساعت 12:30 در سانس اول با اکران 12 فیلم پویانمایی از بخش ملی میزبان خبرنگاران خواهد بود. سه سانس بعدی این سالن از ساعت 15 الی 20:30 به اکران مستندهای کوتاه راه یافته به بخش ملی اختصاص دارد. فیلم های سالن شماره پنج در همین سانس ها همزمان در سالن شماره 9 نیز روی پرده می رود.

سالن شماره 6 پردیس سینمایی ایران مال به خبرنگاران اختصاص دارد. در سانس اول این سالن در ساعت 12 امروز 6 فیلم تجربی بازگشت ساخته سام مقیمی، چگونه منتظر گودو باشیم؟ ساخته عرشیا زینعلی، باور ساخته محمد مستوفی، اتوماتیک قرمز ساخه محمد عباسی، مرگ در هستی ساخته عدنان شهابی و تیرانوزاروس شیش تنی ساخته فردین صادقی روی پرده می فرایند.

در دومین سانس سالن شماره 6 از ساعت 15:30 چهار فیلم مستند نظیفه ساخته محمد صفا، گوسفندان باید زنده بمانند ساخته آرمان قلی پور دشتکی، نفس های یک شهر ساخته محمد طالبی و هم راستا با آب بهنام تاجمیر ریاحی از بخش ملی روی پرده می رود.

در سومین سانس سالن شماره 6 ویژه خبرنگاران از ساعت 17:30 پنج فیلم کوتاه داستانی آخرین لالایی در تهران ساخته محمد وحدانی، لئو ساخته محمدمعین روح الامینی، ماتروشکا ساخته یلدا زادون، ماشوم ساخته حسین میرزامحمدی و جان داد ساخته سهیلا پورمحمدی از آثار بخش ملی اکران می گردد.

در چهارمین و آخرین سانس سالن شماره 6 هم از ساعت 19:30 پنج فیلم کوتاه داستانی تابوت ساخته اکبر زارع، گجو ساخته سینا محمدیان، زخم ساخته سحر نورمنور، آهو ساخته مهسا رضوی و تانک شب ساخته امیررضا زرین بخش از آثار بخش ملی روی پرده می رود.

سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تا 2 آبان 1400 (19 تا 24 اکتبر 2021) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آموزشگاه اسکار شناخته و معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1034

به "کدام فیلم ها در روز پنجم از جشنواره سی و هشتم اکران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام فیلم ها در روز پنجم از جشنواره سی و هشتم اکران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید