گالکسی واید 6 به بازار آمد ، مجهز به تشخیص چهره

به گزارش مجله حیات، سامسونگ گوشی هوشمند گالکسی واید 6 را به بازار کره جنوبی عرضه نموده است. این گوشی که مشابه گوشی A13 است، در ابتدا به طور انحصاری در کره جنوبی عرضه شده است.

گالکسی واید 6 به بازار آمد ، مجهز به تشخیص چهره

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزموچینا، گالکسی واید 6 جایگزین گالکسی واید 5 که در سپتامبر سال گذشته رونمایی از آن انجام گرفت، می گردد. گوشی واید 6 از چیپست دایمنسیتی 700 استفاده می نماید. از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی می توان به صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اشاره نمود.

گالکسی واید دارای صفحه نمایش ال سی دی 6.5 اینچی است. این صفحه نمایشگر دارای دارای وضوح HD+ 720 x 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. بریدگی قطره ای شکل روی صفحه نمایش این گوشی نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

روی صفحه پشتی این گوشی یک دوربین 50 مگاپیکسلی تعبیه شده که بایک دوربین ماکروی 2 مگاپیگسلی و یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی دیگر و یک فلش ال ای دی جفت شده است. گالکسی واید 6 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و انرژی دستگاه به وسیله چیپست دایمنسیتی 700 تامین می گردد. این گوشی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت میکرو اس دی (microSD)عرضه می گردد.

درباره امنیت این گوشی نیز می توان گفت، گلکسی واید 6 ویژگی هایی مانند قفل گشایی با چهره و اسکنر اثر انگشت را ارائه می دهد. گالکسی واید 6 یک نسخه تغییر نام یافته از گالکسی A13 5G است که در بازارهای دیگر موجود است.

بیشتر بخوانید:

  • اطلاعات کاربران گوشی های سامسونگ به سرقت رفت | هشدار درباره نفوذ امنیتی

گالکسی واید 6 در ابتدا به طور انحصاری در کره جنوبی عرضه خواهد شد. قیمت آن 256 دلار است و می توان آن را در رنگ هایی مانند سیاه، سفید و آبی خریداری کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1304

به "گالکسی واید 6 به بازار آمد ، مجهز به تشخیص چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالکسی واید 6 به بازار آمد ، مجهز به تشخیص چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید