گردشگرانی که با واکسن های مورد تائید سازمان جهانی بهداشت واکسینه شده اند، می توانند به امارات سفر نمایند

به گزارش مجله حیات، این اقدام تازه در شرایطی است که تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور نفت خیز خلیج فارس کاهش یافته است، هفته گذشته برای اولین بار در ماه های اخیر کمتر از 1000 مورد ابتلا طی روزهای متوالی ثبت شده است.

گردشگرانی که با واکسن های مورد تائید سازمان جهانی بهداشت واکسینه شده اند، می توانند به امارات سفر نمایند

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

خبرگزاری دولتی امارات روز شنبه گزارش داد که حرکت برای بازگشایی درها به روی گردشگران واکسینه شده از سراسر دنیا با هدف دستیابی به بهبود پایدار و رشد مالی انجام می گردد.

برای سفر به امارات، گردشگران باید با یکی از واکسن های تأیید شده سازمان دنیای بهداشت، یعنی آسترازنکا، جانسون و جانسون، مدرنا، فایزر-بایون تک، سینوفارم و سینواک واکسینه شوند.

این خبرگزاری دولتی خاطرنشان کرد که این حکم در خصوص شهروندان همه کشورها، از جمله کشورهایی که قبلاً ممنوع شده بودند، هم اعمال می گردد.

این آژانس اضافه نمود هر مسافری که با ویزای توریستی به امارات سفر می نماید، ملزم به انجام آزمایش PCR در فرودگاه است.

زندگی در سراسر کشور امارات تا حد زیادی به حالت عادی بازگشته است، اما همچنان قوانین سختگیرانه فاصله گذاری اجتماعی و ماسک در خارج از منزل و مکان های عمومی رعایت می گردد.

با راه اندازی نمایشگاه دنیای در ماه اکتبر، دبی امیدوار است پس از یک سال و نیم بحران بهداشتی که این نمایشگاه را به تعویق انداخته بازدیدکنندگان را جذب کند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 948

به "گردشگرانی که با واکسن های مورد تائید سازمان جهانی بهداشت واکسینه شده اند، می توانند به امارات سفر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگرانی که با واکسن های مورد تائید سازمان جهانی بهداشت واکسینه شده اند، می توانند به امارات سفر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید