گزارش تقلب در انتخابات آمریکا، اسامی مردگان ثبت شده در انتخابات

به گزارش مجله حیات، پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش شروع شده و بعضی گزارش ها از تقلب در روز انتخابات حکایت دارد؛ بعضی برگه های رای به نام افرادی است که اسم آنها از سال های پیش در فهرست فوت شدگان ثبت شده است!

گزارش تقلب در انتخابات آمریکا، اسامی مردگان ثبت شده در انتخابات

برگه های رای با نام رای دهندگان فوت شده برای هیات انتخابات شهر نیویورک ارسال شده است.

یکی از این موارد به رای غیابی از طرف فردی به نام فرانسیس رکهاو تعلق دارد، اما آنالیز ها نشان می دهد که این فرد در سال 2012 فوت نموده است.

یک رای غیابی دیگر از طرف گرترود نیزر داده شده که متولد سال 1919 بوده و از جهان رفته است.

پس از کشف این ماجرا، همه داده ها برای آنالیز به اداره پلیس و دفتر دادستان منطقه استتن آیلند در شهر نیویورک فرستاده شده است.

شبکه خبری سی ان ان نیز با استناد به کمیسیون انتخابات بخش برووارد گزارش داد که مقام های انتخاباتی و مجری قانون فلوریدا کوشش برای ثبت نام حدود 50 رای دهنده متوفی در انتخابات ریاست جمهوری امسال را فاش نموده اند.

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از 96 میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت نموده اند، رقمی که تقریبا 70 درصد از مجموع آرا سال 2016 را تشکیل می دهد.

تقریبا 60 میلیون رای اولیه به وسیله پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش به وسیله پست فرستاده شد.

براساس این گزارش، بسیاری از دولت های محلی برای پردازش و آنالیز به موقع آرا پستی از تجهیزات کافی برخوردار نیستند و این موارد دستکم یک ایالت را که می تواند در نتیجه انتخابات سرنوشت ساز باشد، دربرمی گیرد.

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به صورت رسمی از صبح روز سه شنبه به وقت محلی (حدود ساعت 14 به وقت تهران) شروع شد و نخستین شعب در ایالت ورمونت فرآیند اخذ رأی را شروع کردند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به طور سنتی از دهکده دیکسویل ناچ در ایالت نیوهمپشایر شروع می گردد. در این دوره نیز اهالی این دهکده در نخستین ساعات بامداد سه شنبه به وقت محلی پای صندوق رأی حاضر شدند و تمامی آرای به صندوق ریخته شده در این دهکده، به نفع جو بایدن نامزد دموکرات ها بود.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 463

به "گزارش تقلب در انتخابات آمریکا، اسامی مردگان ثبت شده در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تقلب در انتخابات آمریکا، اسامی مردگان ثبت شده در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید