یورو 2020، سانتوس: از حالا به فکر قهرمانی در جام جهانی خواهیم بود، بازیکنانم هرکاری می توانستند انجام دادند

به گزارش مجله حیات، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از حذف شاگردانش از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، به طرفداران این تیم برای کسب افتخاری بزرگتر امید داد.

یورو 2020، سانتوس: از حالا به فکر قهرمانی در جام جهانی خواهیم بود، بازیکنانم هرکاری می توانستند انجام دادند

به گزارش خبرنگاران، فرناندو سانتوس و مردانش در تیم ملی پرتغال خیلی زود با یورو 2020 وداع کردند و فرصت دفاع از اسم قهرمانی شان را از دست دادند. آنها با قبول شکست یک بر صفر برابر تیم ملی بلژیک در اولین مرحله حذفی جام شانزدهم کنار رفتند و از این به بعد باید تمرکز خود را روی بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بگذارند، تورنمنتی که سانتوس نه تنها حضور تیمش در آن را قطعی می داند بلکه برای قهرمانی در آن هم رؤیاپردازی می نماید.

سانتوس پس از بازی مقابل بلژیک گفت: ما متأسفیم و ناراحت. برخی از بازیکنان من در رختکن گریه کردند. آنها هر کاری که می توانستند انجام دادند. بلژیک کلاً شش شوت به سمت دروازه ما داشت و یک گل زد. ما 29 شوت داشتیم و دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم. در هر صورت اما باخت، باخت است. راستش من الان نمی توانم زیاد درباره این اتفاق حرف بزنم. همه ما می خواستیم به مرحله بعدی برویم و به توانایی مان برای انجام این کار هم ایمان داشتیم. ما اعتمادبه نفس داشتیم و مطمئن بودیم که می توانیم به فینال برسیم و دوباره قهرمان شویم. بحث عدالت و بی عدالتی هم نیست. ما گل خوردیم و نتوانستیم گل بزنیم. بحث خوش شانس و بدشانسی هم در میان نیست. وقتی شوتی به سمت دروازه تان زده می گردد و جلوی آن را نگیرید، گل می خورید. بازیکنان ما هر کاری می توانستند انجام دادند و من نمی توانم بگویم که کجای کارشان اشتباه بود. آنها خسته بودند، اما انرژی لازم برای جبران اختلاف زمان استراحت بین دو تیم را پیدا کردند.

سانتوس اضافه نمود: ما باختیم اما هنوز چیزهای زیادی برای کسب کردن در آینده داریم. سال 2018 هم ما در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی (به اروگوئه) باختیم و حذف شدیم، اما سال بعدش قهرمان لیگ ملت ها شدیم. سال جاری هم در مرحله یک هشتم نهایی یورو حذف شدیم و سال آینده می خواهیم قهرمان جام جهانی شویم. من فکر نمی کنم که در این رقابت ها هم تیمی بتواند بگوید که از پرتغال بهتر بوده است. بازیکنان ما می دانند که هر کاری که می توانستند برای شاد کردن مردم پرتغال انجام دادند و حق شان بود که برنده شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 925

به "یورو 2020، سانتوس: از حالا به فکر قهرمانی در جام جهانی خواهیم بود، بازیکنانم هرکاری می توانستند انجام دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، سانتوس: از حالا به فکر قهرمانی در جام جهانی خواهیم بود، بازیکنانم هرکاری می توانستند انجام دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید