یک پیشبینی مجذوب کننده برای شرکت اپل: رونمایی از 3 آیفون 5G تا سال 2020

به گزارش مجله حیات، گروهی از تحلیلگران شرکت اپل پیشبینی نموده اند که تا سال 2020 شاهد رونمایی از سه آیفون 5G خواهیم بود. این پیشبینی حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییراتی چشمگیر در فعالیت های شرکت اپل خواهیم بود.

یک پیشبینی مجذوب کننده برای شرکت اپل: رونمایی از 3 آیفون 5G تا سال 2020

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حالی که ما هنوز در انتظار تماشا آیفون 11 هستیم که انتظار میرود در ماه سپتامبر امسال رونمایی گردد، به نظر می رسد باید منتظر نسخه هایی تازه از آیفون 5G نیز باشیم که در سال 2020 رونمایی می گردد.

تحلیلگر ارشد و سرشناس اپل؛ مینگ چی کو، پیش از این پیشبینی نموده بود که دو آیفون از سه آیفون تازه تا سال 2020 رونمایی می گردد که به اینترنت 5G مجهزند. اما بر اساس گزارش های تازه، هر سه آیفون دارای 5G خواهند بود. بر این اساس، برخورداری از 5G در هر سه مدل یاری خواهد نمود که اپل به شکلی قوی تر با گوشی های اندرویدی که دارای پشتیبانی از 5G هستند رقابت کند.

اما اگر تصور می کنید این اقدام اپل فقط روی همین شرکت تاثیر گذار است سخت در اشتباهید. این یک معامله بزرگ است که سایر سازندگان تلفن همراه، از جمله سامسونگ و ال جی را که پیش از این نسخه هایی دیگر از گوشی های 5G را رونمایی نموده اند تحت تاثیر قرار می دهد چرا که در این شرایط تا سال 2020 شبکه های تازه بیشتر و تقاضا برای گوشی های 5G نیز دو چندان می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1352

به "یک پیشبینی مجذوب کننده برای شرکت اپل: رونمایی از 3 آیفون 5G تا سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیشبینی مجذوب کننده برای شرکت اپل: رونمایی از 3 آیفون 5G تا سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید