150 هیأت استان اینترنت رایگان می گیرند

به گزارش مجله حیات، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از ارائه خدمات ارتباطی در قالب اینترنت رایگان به 150 هیأت عزاداری استان خبر داد.

150 هیأت استان اینترنت رایگان می گیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مهرداد سهرابی گفت: 150 هیأت عزاداری در شیراز و شهرستان های فارس که به صورت رسمی شناسایی شده اند از خدمات اینترنتی رایگان بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه بعد از استان تهران و خوزستان استان فارس با اتصال 150 هیأت به اینترنت رایگان مقام سوم را در این زمینه در کشور دارد، مطرح نمود: مودم های 35 هیأت عزاداری شیراز دیروز -پنجشنبه- توزیع شده و مودم های 115 هیأت شهرستانی نیز امروز توزیع می شود.

سهرابی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و به منطور رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط موجود اقدام به اتصال رایگان هیئت ها به اینترنت کرده است.

وی با بیان اینکه از این طریق هیأت های مذهبی دغدغه ای برای ایجاد محتوا و انتشار در فضای مجازی ندارند و مخاطبان نیز می توانند از فیض مراسمات بدون هیچ دغدغه و نگرانی بهره مند شوند، گفت: در کل کشور 708 هیأت در مراکز استان ها و 1184 هیأت در شهرستان ها برای دریافت اینترنت رایگان احصا شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 343

به "150 هیأت استان اینترنت رایگان می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 هیأت استان اینترنت رایگان می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید