7 فروشگاه افسانه ای و بزرگ اسباب بازی در جهان

به گزارش مجله حیات، خجالت ندارد! حتی بزرگ ترها هم عاشق این فروشگاه ها می شوند.

7 فروشگاه افسانه ای و بزرگ اسباب بازی در جهان

بر هیچ کس پوشیده نیست که وقتی بچه ها وارد فروشگاه اسباب بازی می شوند دیوانه می شوند! حال اگر در برنامه سفر خود، بازدید از یک فروشگاه بزرگ اسباب بازی و خرید از آنجا را نیز بگنجانید که دیگر گل لبخندهای شیطنت آمیز نیز بر لب بچه ها شکوفا می گردد! اما بزرگ ترها چه؟ آیا به آنها هم خوش خواهد گذشت؟

ممکن است بعضی از فروشگاه های اسباب بازی فقط با ذائقه شما بزرگ ترها جور دربیاید اما فروشگاه های افسانه ای در گوشه و کنار جهان هستند که هم شما و هم فرزندتان می توانید با قدم گذاشتن به آنجا جهانیی از تفریح را تجربه کنید. به دایناسورهای غول پیکر، زمین های بازی جورواجور، اسباب بازی های کلاسیک و خیلی چیزهای دیگری فکر کنید که شما را به دوران کودکی تان بازمی گردانند و بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید لگو برای بازی کردن وجود دارد.

در این مطلب سعی نموده ایم 7 فروشگاه اسباب بازی بزرگ را به شما معرفی کنیم که در اقصی نقاط جهان هستند؛ فروشگاه هایی که لبخند را بر چهره شما و فرزندتان می نشانند.

7- فروشگاهHamleys ؛ لندن، انگلستان

فروشگاه هاملیز در سال 1760 تأسیس شد و قدیمی ترین فروشگاه اسباب بازی در جهان و البته پرطرفدارترین آنهاست. این فروشگاه در خیابان رِجِنت (Regent) واقع شده و بیش از 7 طبقه دارد که خانه بیش از 50 هزار نوع اسباب بازی است. فروشگاه هاملیز یکی از مجذوب نمایندهیت های گردشگری نیز به شمار می رود و سالانه بیش از 5 میلیون بازدیدنماینده دارد. در این فروشگاه برای پیدا کردن اسباب بازی دلخواهتان اصلاً با مشکل روبرو نخواهید شد؛ هر چیزی که بخواهید در این مغازه هست! حتی بیش از آنچه فکرش را بکنید.

6- فروشگاه Kiddyland ؛ توکیو، ژاپن

فروشگاه اسباب بازی کیدی لند هم برای بچه ها و هم بزرگ ترهایی که در پی وسایل ژاپنی می گردند مجذوب نمایندهیت دارد زیرا هیچ جای دیگر جهان یک چنین فروشگاهی را پیدا نخواهید کرد. خلاقیت مداوم و اختراعات نو این فروشگاه را به تجربه ای نو در هر بار که به این کشور سفر می کنید مبدل می نماید. فروشگاه کیدی لند 5 طبقه دارد و جو آن آرام بخش همراه با بازی و تفریح است. در این فروشگاه به شما اجازه داده می گردد تا کودک درون خود را آزاد بگذارید تا لذت ببرد. بچه ها عاشق تنوع اسباب بازی ها و شخصیت های کوچولو می شوند و بزرگ ترها هم می توانند حسابی سوغاتی های متنوع و البته درجه یکی را بخرند. برای اینکه این فروشگاه برای بچه ها بیشتر مجذوب نمایندهیت داشته باشد، پله ها و آسانسورهایش نیز به شخصیت های کارتونی مزین شده اند. این فروشگاه یک جاذبه دیدنی است که بازدید از آن را به شما توصیه می کنیم.

5- فروشگاه Playthings Etc.؛ پنسیلوانیا، امریکا

این فروشگاه ادعا می نماید که مجذوب نماینده ترین و باحال ترین فروشگاه اسباب بازی جهانست. خب البته، باید با این نظریه موافق هم باشیم زیرا از بیرون که به این فروشگاه نگاه می کنیم آن را شبیه یک سفینه فضایی می بینید. خریداران وقتی وارد این فروشگاه می شوند برای تمامی سنین اسباب بازی پیدا می نمایند؛ این فروشگاه بیش از 3 هزار اسباب بازی دارد که باید حتماً ببینید. چیزی که به مجذوب نمایندهیت این فروشگاه می افزاید این است که پرسنل آن به شما اجازه می دهند که همه اسباب بازی ها را امتحان کنید. ایستگاه های بازی در سرتاسر فروشگاه وجود دارد که شما می توانید از اسباب بازی های کلاسیک گرفته تا مدرن و امروزی که قبلاً تا به حال آنها را ندیده اید همه را امتحان کنید. در پی هر چیزی که باشید، آن را پیدا خواهید کرد. پرسنل با سوار شدن بر روی تک چرخ، موشک، جاروی جادوگران، انجام شعبده بازی و خیلی کارهای سرگرم نماینده دیگر بازدیدنمایندگان را به وجد می آورند.

4- فروشگاه Nintendo World؛ نیویورک، امریکا

در قلمرو پادشاهی قارچ وارد لوله های پرپیچ وخم شوید و بالا و پایین بپرید. این فروشگاه باورنکردنی در مرکز تاریخی راکفلر منهتن واقع شده است و وسعت زیادی دارد. فروشگاه نینتندو ورلد در دو طبقه که پر از اسباب بازی های گوناگون است پذیرای هواداران نو و قدیمی خود است. در این فروشگاه، علامت به اسباب بازی ها دست نزنید نخواهید دید زیرا در همه جای این فروشگاه قسمت های خاصی برای بازی و امتحان کردن اسباب بازی ها برای هواداران قدیمی و نو وجود دارد. این فروشگاه مکانی است که شما می توانید خاطرات خود را در آن زنده نموده و بازی های سراسر جهان را با سیستم های نو و قدیمی نینتندو امتحان کنید. از سر زدن به موزه نینتندو غافل نشوید. این بخش از فروشگاه به تازگی تغییراتی نموده و بازسازی شده است. مهم نیست چه زمانی از این فروشگاه بازدید می کنید؛ هر وقت به این فروشگاه بروید بازی ها و سیستم های نوی را خواهید دید که به شما اطمینان می دهیم دست خالی بیرون نخواهید رفت و حتماً با خودتان یک نینتندوی نو خواهید برد.

3- فروشگاه The Lego Store؛ نیویورک، امریکا

لگو از سال 1932 بچه ها را سرگرم نموده است؛ یعنی زمانی که این برند تأسیس شد و با تمام بچه ها سراسر جهان اجین گشت. لگو فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و نمی توان گفت کدام یک بهتر است اما جایزه به فروشگاه این برند در شهر نیویورک می رسد. این فروشگاه بزرگ در مرکز راکفلر پر از آجرک های پلاستیکی و همه لوازم جانبی همراه با آنهاست. دیوار یک آجرک بردار یا Pick-A-Brick حیرت انگیزترین بخش این فروشگاه است. این سازه از 116 حباب پر از شخصیت های لگو پوشانده شده و از آجرک های رنگی کمیاب گرفته تا گل، گرچ، پرچین و غیره متغیر است. بخش Masters Builder Bar جایی است که شما می توانید کیت لگوی خود را طراحی کنید و حتی بازی های ویدئویی لگو را انجام دهید. اگر کافی نبود، نظرتان راجع به گشتن زدن در فروشگاه و مشاهده 50 صحنه لگو سیب بزرگ چیست؟ اینجا دیگر مطمئن نیستیم که کدام یک بیشتر لذت می برند! بچه ها یا بزرگ ترها؟

2- فروشگاه Disney Store؛ لندن، انگلیس

لیست فروشگاه های افسانه ای بدون نام بردن یکی از فروشگاه های دیسنی در سراسر جهان کامل نمی گردد. فروشگاه دیسنی در انگلیس بزرگ ترین فروشگاه در سطح اروپاست. از بیرون که به این فروشگاه نگاه می کنیم یک قصر پرنسس با ساعت متحرک را مشاهده می کنیم که بسیار زیباست. پرنسس پشت پنجره می آید و پری تینکربل بر روی دیوارها پرواز می نماید. میکی ماوس و دانِلد هم از این فروشگاه محافظت می نمایند. وارد که می شویم جادوی واقعی رخ می دهد! یک فروشگاه پر از اسباب بازی، بازی و لباس با طرح های شخصیت های محبوب دیسنی. مراسم سرگرم نماینده رایگان در تمام طول سال در این فروشگاه برگزار می گردد که شامل کلاس های انیمیشن، قصه گویی، معما و حتی نمایش است. بزرگتر ها هم از نقشه جالبی که ارتباط دیسنی با لندن را با استفاده از مکان هایی نظیر ساعت بیگ بن، کلیسای سنت پال در فیلم هایی مانند مری پاپینز، پیتر پن و 101 سگ خالدار و غیره نشان می دهد بسیار لذت خواهند برد.

1- فروشگاه American Girl Place؛ شیکاگو، امریکا

اینجا فروشگاهی برای همه آنهایی است که عاشق عروسک هستند؛ کوچک و بزرگ فرقی نمی نماید! این فروشگاه که در برج آبی شیکاگو واقع شده است بزرگ ترین فروشگاه اسباب بازی دخترانه در امریکا به شمار می رود و خانه همه عروسک ها و شخصیت های دوست داشتنی و مورد علاقه شماست که شامل دختر برتر سال و غیره می گردد. اینجاست که خریداران می توانند تنوع بالایی از تزیینات و زیورآلات مخصوص عروسک ها، لباس، پوستر و کتاب را پیدا نمایند. آنهایی که عاشق عروسک هستند از طراحی عروسک دلخواه خود، تی شرت های دخترانه، ظاهر شدن تصویرشان روی جلد مجله سوغاتی American Girl و تماشای آرایش موهای عروسک در سالن آرایش عروسک ها بسیار لذت خواهند برد. یک رستوران باشکوه دخترانه نیز برای صرف میان وعده، ناهار، چای عصر و شام نیز وجود دارد. البته، رزرو جا را به شما توصیه می کنیم. در این فروشگاه نیز مراسم سرگرم نماینده زیادی مثل خریدهای شبانه خصوصی، ملاقات با بابانوئل و جشن های تعطیلات در سرتاسر سال برگزار می گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1287

به "7 فروشگاه افسانه ای و بزرگ اسباب بازی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 فروشگاه افسانه ای و بزرگ اسباب بازی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید