آشنایی با بهترین روش های مهاجرت به کانادا

به گزارش مجله حیات، مهاجرت به کانادا همچنان در صدر درخواست متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی قراردارد. برنامه های مهاجرتی متنوع و روش های مهاجرتی شفاف کانادا باعث برنامه ریزی متقاضیان مهاجرتی جهت کسب امتیاز در این برنامه ها و انتخاب این کشور جهت مهاجرت شده است. متقاضیان می توانند با برنامه ریزی و اقدام به موقع، بهترین روش های مهاجرت به کانادا را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایند.

آشنایی با بهترین روش های مهاجرت به کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهاجرت به کانادا

رفاه اجتماعی، چشم انداز روشن، فرصت ها شغلی متنوع، تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی، زندگی در محیطی امن باعث افرایش متقاضیان مهاجرت به کانادا شده است. متقاضیان مهاجرتی با شناخت کامل شرایط مهاجرت به کانادا و برنامه ریزی و اقدام به موقع می توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند. کانادا دارای برنامه های متنوع مهاجرتی از قبیل : مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص، مهاجرت سرمایه گذاری کانادا و برنامه های استارتاپ و کارآفرینی، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت خود اشتغالی، مهاجرت به وسیله اسپانسر شیپ فامیلی می باشد.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

از میان برنامه های متنوع مهاجرتی، برنامه های مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص (اسکیل ورکر)، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کانادا از جمله بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشند. این دو برنامه هر کدام از جهاتی، مورد توجه متقاضیان مهاجرتی قرار گرفته است.

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص که با نام اسکیل ورکر کانادا نیز شناخته شده است، یکی از برنامه های کم هزینه جهت مهاجرت می باشد. متقاضیان مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص می بایست با توجه به شرایط شغلی، تحصیلی، سنی و مهارت زبان خود، یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا را از میان برنامه های متنوع مهاجرتی اسکیل ورکر انتخاب کنند. برنامه مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص به دو دسته زید تقسیم می گردد.

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص (فدرال)

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص در برنامه اسکیل ورکر فدرال یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. این برنامه که یکی از کم هزینه تین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا نیز می باشد، احتیاج به کسب امتیاز از فاکتورهای: سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان دارد.

متقاصیان برنامه اسکیل ورکر فدرال باید شرایط زیر را داشته باشند تا بتوانند اماحتیاج لازم را در این برنامه ومهاجرت به کانادا کسب کنند.

حدبیشتر سن : 33 سال

حداقل مدرک تحصیلی : فوق لیسانس

آیلتس: speaking 8 , listenin7 ,writing 7, reading 7

سابقه کاری : حداقل 3 سال

متقاضیان این برنامه مهاجرتی در صورت کسب امتیاز لازم می توانند جهت خود و اعضاء خانواده اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. این افراد پس از 3 سال زندگی و کار در کانادا، می توانند پاسپورت کانادایی دریافت کنند.

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص در برنامه های ایالتی کانادا

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص در برنامه های استانی کانادا نیز بر پایه فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان آیلتس و همچنین جاب آفر تنظیم شده است. در میان برنامه های اسکیل ورکر استانی، بعضی از این ایالت ها دارای برنامه های مهاجرت از راه تخصص بدون احتیاج به جاب آفر می باشد. ایالت نوااسکوشیا و ساسکاچوان از جمله این ایالت های می باشند.

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص در برنامه ایالتی نوااسکوشیا

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص در برنامه ایالتی نوااسکوشیا احتیاجمند کسب حداقل امتیاز لازم می باشد. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند بدون احتیاج به داشتن جاب آفر برای این برنامه اقامتی کانادا اقدام کنند.

حدبیشتر سن : 33 سال

حداقل مدرک تحصیلی : لیسانس

آیلتس: speaking 6 , listenin6 ,writing 6, reading 6

سابقه کاری : حداقل 5 سال

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص در برنامه استانی ساسکاچوان

برنامه اسکیل ورکر ساسکاچوان یکی دیگر از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. این برنامه های اقامتی کانادا بدون احتیاج به جاب آفر می باشد. متقاضیانی که شغل و رشته تخصصی آنها در لیست مشاغل مورد احتیاجساسکاچوان باشد و بتوانند به وسیله جدول امتیاز بندی این ایالت، امتیاز کسب کنند می توانند برای این برنامه مهاجرتی کانادا اقدام کنند. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند، پیروز به دریافت اقامت کانادا به وسیله این برنامه استانی می شوند.

حدبیشتر سن : 34 سال

حداقل مدرک تحصیلی : فوق لیسانس

آیلتس: speaking 6.5 , listenin7.5 ,writing 6.5, reading 6.5

سابقه کاری : حداقل 10 سال

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا یکی از دیگر از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می باشد. افرادی که سابقه داشتن یک کسب و کار و یا مدیریت یک مجموعه تجاری را داشته باشند با در نظر دریافت شرایط برنامه های سرمایه گذاری کانادا می توانند مناسب ترین روش را برای اخذ اقامت کانادا انتخاب کنند. مهاجرت سرمایه گذاری کانادا، احتیاج به داشتن حداقل دارایی و سرمایه لازم متناسب با برنامه های مهاجرتی می باشد. برنامه های سرمایه گذاری کانادا احتیاج به داشتن نمره زبان بالا نمی باشد. بیشتر برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کانادا احتیاج به داشتن آیلتس 5 می باشد. یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک می باشد. این برنامه سرمایه کذاری کانادا احتیاج به راه اندازی بیزینس نداشته و متقاضی فقط وجه مورد احتیاج ایالت کبک را پرداخت می کند.

شرایطمهاجرتسرمایهگذاریکبککانادا

داشتن دارایی به ارزش 2.000.000 دلار

تجربه داشتن یک کسب و کار و یا مدیریت یک مجموعه تجاری پیروز

پرداخت 350.000 دلار کانادا به دولت کبک بدون بازگشت

مزایایمهاجرتسرمایهگذاریکاناداکبک

عدم احتیاج به زندگی در کبک

بی احتیاج از راه اندازی کسب و کار

اخذ اقامت برای متقاضی و خانواده وی

عدم احتیاج به تحصیلات دانشگاهی

برخورداری از حقوق شهروندی کانادا

برخورداری از بیمه رایگان

تحصیل فرزندان بصورت رایگان در مدارس کانادا

بدون محدودیت سنی

موسسسه مهاجرتی یوکن، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، با داشتن پرونده های پیروز متعدد در زمینه سرمایه گذاری در کانادا، آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.

مهاجرت به کانادا به وسیله خرید ملک

یکی از گزینه هایی که متقاضیان سرمایه گذاری همیشه در پی آن هستند، مهاجرت به کانادا به وسیله خرید ملک می باشد. مطابق قوانین دولت کانادا سرمایه گذاری و خرید ملک برای شهروندان خارجی امکان پذیر می باشد. متقاضیان خرید ملک و خانه در کانادا از حقوق برابرمالکیت با شهروندان و افراد مقیم کانادا برخوردارند. هر چند شهروندان کانادا می توانند جهت خرید خانه از تسهیلات ویژه ای برخوردار باشند در صورتی که متقاضیان خارجی باید بصورت نقد در این بازار سرمایه گذاری کنند. متقاضیان سرمایه گذاری در ملک باید به این نکته توجه داشته باشند که مهاجرت به کانادا به وسیله خرید ملک امکان پذیر نمی باشد و تنها این سرمایه کذاری برای متقاضی جهت اقدام برای ویزای توریستی و یا برنامه های سرمایه گذاری امتیاز محسوب می گردد.

موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان، آماده ارائه خدمات در مورد پرونده ای اسکیل ورکر، سرمایه گذاری و کارآفرینی و تحصیلی می باشد. جهت ارزیابی شرایط خود می توانید فرم ارزیابی مشاوره رایگان را به وسیله وب سایت موسسه یوکن تکمیل و ارسال نمایید. و یا به وسیله لینک رزرو وقت مشاوره آنلاین، جهت مشاوره با وکیل موسسه اقدام کنید.

.

منبع: چمدان
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 476

به "آشنایی با بهترین روش های مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین روش های مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید