شروع پذیرش پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 در دانشگاه ها ، برای امریه شدن در دانشگاه ها ثبت نام کنید

به گزارش مجله حیات، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

شروع پذیرش پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 در دانشگاه ها ، برای امریه شدن در دانشگاه ها ثبت نام کنید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نکات مهم مغایرت معدل کارشناسی برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد در دانشگاه ها

با توجه به اینکه در دستورالعمل ثبت نامی ارسالی به تمامی دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ابلاغ شده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد)، صرفا ثبت نام موقت و مشروط به عمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت نام موقت از آنان بعمل آمده و آنالیز لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر صادر شده است

غلامعلی منتظر رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اموزش عالی، در هجدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی گفت: طی 20 سال اخیر، 155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد صادر شده است.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد 1400 (ویژه استعداد های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا روز شنبه 8 آبان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

اساتید صاحب نام نسبت به مقطع کارشناسی کم توجهی می نمایند

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم اعلام کرد: یکی از آسیب هایی که با توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها بروز و ظهور پیدا نموده، این است که اساتید صاحب نام ما نسبت به مقاطع کارشناسی کم توجهی می نمایند و بیشتر انرژی خود را صرف مقاطع تحصیلی تکمیلی می نمایند. در حالی که آموزش پژوهش محور و پژوهش آموزش محور باید کنار هم باید شکل بگیرد.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران تمدید شد

پذیرفته شدگان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 آبان ماه می توانند به وسیله سامانه سیپاد در دانشگاه ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه پیغام نور

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور تا نهم آبان ماه ادامه دارد. انتخاب واحد دانشجویان از 5 تا 12 آبان ماه به وسیله سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می گردد. پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

انتشار کارنامه نهایی کنکور ارشد 1400

کارنامه نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 نیز در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه در صورت واجدالشرایط بودن می توانند درخواست آنالیز در اولویت های بعدی که دارای نمره علمی هستند را حداکثر تا تاریخ 11 آبان ماه 1400 به سایت سازمان سنجش ارائه نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه خوارزمی

طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی تمام مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400 این دانشگاه به صورت غیر حضوری بوده و احتیاج به مراجعه به دانشگاه نیست.

مشخص ظرفیت پذیرش دانشجو منوط به نتایج اعتباربخشی دوره های آموزشی شد

طبق آیین نامه نحوه تشویق دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس نتایج اعتبار بخشی آموزشی، مشخص ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال آینده منوط به نتایج اعتباربخشی دوره های آموزشی کنونی دانشگاه ها است.

آموزش نودانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی مجازی شد

کلاس های نودانشجویان کلیه دوره ها از 8 آبان ماه به صورت غیرحضوری و برخط (آنلاین) و مطابق برنامه درسی ارائه شده خواهد بود. ثبت نام الکترونیکی کلیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی در بازه زمانی 3 تا 8 آبان ماه مشخص شده است؛ لذا کلیه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده اقدام نمایند.

مراکز آموزش علمی کاربردی در بهمن ماه پذیرش مستقل دانشجو دارند

در یکصد و پنجاهمین جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای توسعه آموزش عالی پذیرش دانشجو برای بهمن ماه 1400 مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه به صورت پذیرش مستقل مورد موافقت نهاده شد.

ثبت نام سرباز امریه ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه ها شروع شد

دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی امریه در مراکز آموزش عالی دارند، با داشتن برگه اعزام با تاریخ یک آبان 1400 می توانند با مراجعه به سامانه امریه های ارتباط با جامعه و صنعت، به نشانی amriye.msrt.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اعلام شده دراین سایت اقدام نمایند، تا درخواست این دانش آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت های عمومی جذب، آنالیز و نتایج اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1040

به "شروع پذیرش پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 در دانشگاه ها ، برای امریه شدن در دانشگاه ها ثبت نام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پذیرش پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 در دانشگاه ها ، برای امریه شدن در دانشگاه ها ثبت نام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید