اظهارات غافلگیرکننده لواندوفسکی: می دانستم که او پنالتی من را مهار می نماید!

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران - لواندوفسکی با گلزنی از روی نقطه پنالتی پیروز شد یکی از گلهای فرانسه را جبران کند اما در نهایت این فرانسوی ها بودند که به دور بعدی راه پیدا کردند.

اظهارات غافلگیرکننده لواندوفسکی: می دانستم که او پنالتی من را مهار می نماید!

به گزارش خبرنگاران، در شکست لهستان مقابل فرانسه، لواندوفسکی با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست نتیجه را تا حدی جبران کند. لوریس در ابتدا پنالتی را مهار کرد، ولی قبل از شوت لوا مهاجمان فرانسوی آغاز به حرکت به سمت دروازه نموده بودند و دروازه بان هم از خط بیرون آمده بود، بنابراین داور دستور به تکرار پنالتی داد و در دومین کوشش لوا دروازه را باز کرد.

لواندوفسکی اعتراف کرد: من خوب شوت نزدم، می دانستم که او ضربه ام را مهار می نماید. اما در نهایت گل زدم و فکر می کنم هم من و هم هم تیمی هایم مستحق این گل بودیم زیرا خیلی کوشش کردیم. بازی بسیار سختی برای ما مقابل قهرمان فعلی دنیا بود.

آیا لواندوفسکی در یک جام دنیای دیگر بازی خواهد نمود؟

لواندوفسکی 34 ساله در خصوص اینکه آیا باز هم در تیم ملی بازی خواهد نمود یا نه پاسخ مشخصی نداد. او ادامه داد: در بازی به لذت و شادی احتیاج داری، این برای آینده هم مهم است. وقتی تدافعی بازی می کنیم چنین لذتی را در بازی پیدا نمی کنیم. وقتی حمله می کنیم داستان فرق دارد. عواملی وجود دارند که می توانند بر تصمیم من برای ادامه بازی در تیم ملی لهستان تاثیر بگذارند.

لواندوفسکی 78 گل برای لهستان به ثمر رسانده و با پشت سر گذاشتن پله، هشتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال بین المللی است. او در قطر 2022 دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی را در مقابل مکزیک از دست داد و گیرمو اوچوا ضربه او را مهار کرد.

او از نظر فیزیکی توانایی این را دارد که همچنان در سطح بین المللی بازی کند خصوصا اگر به بازی در باشگاه سطح بالایی مثل بارسلونا ادامه بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1344

به "اظهارات غافلگیرکننده لواندوفسکی: می دانستم که او پنالتی من را مهار می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات غافلگیرکننده لواندوفسکی: می دانستم که او پنالتی من را مهار می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید