اعلام رسمی مشخصات جدیدترین تبلت پرچمدار لنوو

به گزارش مجله حیات، در ماه های اخیر شاهد انتشار شایعات متعددی درباره Xiaoxin Pad Pro 12.6، جدیدترین تبلت ساخت شرکت لنوو Lenovo بوده ایم که به بعضی از مشخصات اصلی این دستگاه اشاره می کرد، اما این شرکت اخیراً با معرفی بعضی از مشخصات اصلی این دستگاه، باعث شده تا صحت بعضی از این شایعات، تأیید گردد.

اعلام رسمی مشخصات جدیدترین تبلت پرچمدار لنوو

به گزارش خبرنگاران، شرکت لنوو برنامه ریزی نموده است که تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 تازه خود را در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان ماه) در چین عرضه کند. روز شنبه 30 اکتبر (8 آبان ماه) این شرکت برای اولین بار اطلاعاتی را درخصوص این دستگاه منتشر کرد که محتوای آن بیشتر نمایشگر این دستگاه هوشمند را هدف قرار داده است. در واقع در این اعلامیه، شرکت لنوو، به طور خاص به نرخ تازه سازی صفحه نمایش تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 اشاره نموده است.

قبلاً شایعه شده بود که لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 تازه دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز است که اکنون شرکت سازنده نیز همین موضوع را تأیید نموده است. به عبارت دیگر، این تبلت تازه، یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا و گواهی Frame Sharing Ultra HD خواهد داشت. علاوه بر این، اعلام شده است که این دستگاه از پخش با نرخ تازه سازی بالا در پلت فرم پخش ویدئو Youku پشتیبانی می نماید.

به غیر از نرخ تازه سازی، سایر مشخصات صفحه نمایش این تبلت که پیش از این در شایعات گوناگون با آن ها روبرو شده بودیم، نیز تایید شده است. بر این اساس، این تبلت با صفحه نمایش 12.6 اینچی E4 AMOLED با حاشیه های نازک تر عرضه خواهد شد که از وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل با 600 نیت برخوردار خواهد بود. این دستگاه دارای طیف رنگی 100% DCI-P3 و گواهینامه TUV Rheinland خواهد بود و علاوه بر نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز نیز برای Xiaoxin Pad Pro 12.6 در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگاران، لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 دارای سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی در عقب است، در حالی که در جلو دارای سنسور 8 مگاپیکسلی و ToF خواهد بود. در سمت دیگر، این دستگاه هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 همراه با RAM LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی می نماید. تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 بعلاوه از یک باتری 10200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی بهره می برد. در کنار این مشخصات، این تبلت دارای ویژگی های برجسته مانند Dolby Vision، DC dimming، بلندگو های پشتیبانی شده با برند JBL Doly Atmos و پشتیبانی از چند لوازم جانبی خواهد بود. علاوه بر این، می توانیم انتظار داشته باشیم که یک قلم و لوازم جانبی صفحه کلید نیز در کنار تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 عرضه گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1042

به "اعلام رسمی مشخصات جدیدترین تبلت پرچمدار لنوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رسمی مشخصات جدیدترین تبلت پرچمدار لنوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید