امیرحسین بیات: ملاقات خصوصی آخرین حضورم در سینما نیست

به گزارش مجله حیات، تهران (پانا) - بازیگر نوجوان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی درباره سکانسی که اشکش سرازیر شده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت این فیلم آخرین حضورش در عرصه سینما نیست و بازیگری را به عنوان یک حرفه برای آینده اش در نظر دارد.

امیرحسین بیات: ملاقات خصوصی آخرین حضورم در سینما نیست

امیرحسین بیات بازیگر نوجوان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی در گفت وگو با پانا با بیان اینکه حضور در این فیلم سینمایی، اولین حضور تصویری اش بوده است، درباره پلانی که احساساتی و اشکش سرازیر می شود، بیان نمود: این پلان را تک برداشت گرفتند و نکته جالب این است که آقای مهندسیان مشاور کارگردان درباره مادربزرگم که فوت کرده است با من صحبت کرد و چون من خیلی او را دوست داشتم، اشکم ناخودآگاه سرازیر شد.

وی درباره تجربه بازیگری در سینما گفت: من خیلی به سینما علاقه داشتم و آقای امیر مهندسیان در این زمینه بسیار به من لطف داشتند و من را معرفی کردند و الان خیلی شادمانم که خودم را روی پرده سینما دیدم. نقشی را که در این فیلم ایفا کردم، بسیار دوست دارم و خیلی شادمان کننده بود که با کارگردانی چون امید شمس کار کردم.

امیرحسین بیات بیان نمود: من الان 13 سال دارم، در کمال شهر کرج زندگی می کنم. درس می خوانم و دوست دارم در سینما کارم را ادامه دهم و سعی می کنم که بازیگری مانعی برای درس خواندن نشود. آقا امید (امید شمس) و آقا بهمن (بهمن ارک) قول دادند که من را برای پروژه های بعدی شان صدا کنند.

وی در خاتمه درباره اینکه می خواهد در بازیگری به کجا برسد، گفت: فوتبال و سینما را خیلی دوست دارم و دوست داشتم که به سینما و فوتبال به عنوان یک شغل فکر کنم و الان که در یک فیلم سینمایی بازی کردم، به صورت جدی در آینده به عنوان یک شغل به آن نگاه می کنم.

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و در صدر آرای تماشاگران جشنواره فیلم فجر قرار داشت. هوتن شکیبا و پر ی ناز ایزدیار در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

یادآور می شود، در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رؤیا تیموریان، سیاوش چراغی پور، شیرین آقا کاشی، نادر فلاح، حسین پارسایی، پیام احمدی نیا، جواد قامتی، ایمان شمس، امیر حسین بیات، علیرضا زارع پرست، معصومه احمدزاده، فرهاد شهبازی، حسین شفیعی به ایفای نقش پرداختند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1188

به "امیرحسین بیات: ملاقات خصوصی آخرین حضورم در سینما نیست" امتیاز دهید

2 کاربر به "امیرحسین بیات: ملاقات خصوصی آخرین حضورم در سینما نیست" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین بیات: ملاقات خصوصی آخرین حضورم در سینما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید