انتقاد شدید چفرین از سوپرلیگ اروپا و روسای یوونتوس و منچستریونایتد، بازیکنان 12 باشگاه از مسابقات ملی محروم می شوند

به گزارش مجله حیات، رئیس یوفا به شدت از تشکیل مسابقات سوپرلیگ اروپا انتقاد و تهدید کرد که بازیکنان حاضر در این مسابقات، از حضور در رقابت های ملی منع خواهند شد.

انتقاد شدید چفرین از سوپرلیگ اروپا و روسای یوونتوس و منچستریونایتد، بازیکنان 12 باشگاه از مسابقات ملی محروم می شوند

به گزارش خبرنگاران، الکساندر چفرین در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود، به شدت از تصمیم تأسیس مسابقات سوپرلیگ فوتبال اروپا و نیز تصمیم گیران این موضوع انتقاد کرد.

وی با انتقاد از رئیس باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد: من 24 سال وکیل دادگاه کیفری بوده ام و چیزهای زیادی در زندگی خودم دیده ام، اما چنین افرادی ندیده بودم. اد وودوارد روز پنجشنبه با من تماس گرفت تا بگوید او از شرایط جدید لیگ قهرمانان اروپا راضی است و از اصلاح مسابقات حمایت می نماید. او گفت که فقط می خواهد درباره بازی جوانمردانه اقتصادی صحبت کند، اما چیز دیگری امضا نموده بود.

رئیس یوفا با حمله به آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس توضیح داد: من ندیدم کسی به این دفعات و با این تداوم دروغ بگوید. من با او شنبه بعدازظهر صحبت کردم و گفت همه چیز دروغ است. آنیلی گفت من یک ساعت بعد تماس می گیرم، اما تلفنش را خاموش کرد. حرص و طمع چنان شدید است که تمام ارزش های انسانی را از بین می برد.

چفرین با تهدید بازیکنان شرکت کننده در سوپرلیگ اروپا گفت: این بازیکنان از شرکت در مسابقات اروپایی و جام دنیای محروم خواهند شد و نمی توانند برای تیم های ملی خود به میدان بروند. امیدوارم که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان 12 باشگاه سوپرلیگ اروپا، یورو 2020 را از دست می دهند یا خیر، اظهار داشت: گفتن این موضوع خیلی زود است. ما هر تحریمی را که بتوانیم اعمال می کنیم. یوفا و دنیا فوتبال مقابل اقدام ننگین توسط چند باشگاه با انگیزه طمع می ایستند. ما متحد هستیم تا مقابل این پروژه مزخرف بایستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 788

به "انتقاد شدید چفرین از سوپرلیگ اروپا و روسای یوونتوس و منچستریونایتد، بازیکنان 12 باشگاه از مسابقات ملی محروم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید چفرین از سوپرلیگ اروپا و روسای یوونتوس و منچستریونایتد، بازیکنان 12 باشگاه از مسابقات ملی محروم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید