تور ارزان گرجستان: بازدید عزیز زاده گرجی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل ازمرکز نگهداری معلولین شفیع زاده امیرکلا

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران- دردومین روز عید نوروزعزیز زاده گرجی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان بابل ازمرکز نگهداری معلولین شفیع زاده امیرکلا بازدید نمود.

تور ارزان گرجستان: بازدید عزیز زاده گرجی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل ازمرکز نگهداری معلولین شفیع زاده امیرکلا

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،در این بازدید که مورد استقبال رییس هیئت مدیره وهئیت امنا وهئیت مدیره مرکزمعلولین نهاده شد از بخشهای نگهداری این مرکز را بازدید کرد ودردفتر مدیر عامل حضور یافت.

درادامه رضا شفیع زاده رئیس هیئت مدیره و مهندس ابراهیمیان عضو هئیت مدیره گزارشی از فرایند نگهداری مرکز معلولین طی گزارشی به فرماندار ارائه نمود.

رضا شفیع زاده رئیس هیئت مدیره در ابتدا گزارشی خاطرنشان کرد. این مرکز با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور حدود 50 معلول این مرکز نگهداری می گردد.

وی ادامه داد: با ارتقای بهره وری پیشتر از این مرکز توانستیم ساختمان تازهدر پنج طبقه ساخته گردد و آماده بهره برداری می باشد تا بتوانیم ظرفیت تازهی تا سقف 100 معلول را در ساختمان تازه افزایش دهیم که انشالله با حضور استاندار محترم و مسئولین استانی و کشوری ساختمان تازه مرکز افتتاح می گردد.

شفیع زاده ازفرماندار شهر بابل خواست ساختمان تازه موقعی امکان افتتاح خواهدبود که بهزیستی استان معلول تازه به ما داده گردد تا بتوانیم همه معلولین را در ساختمان تازه نگهداری شوند و خدمات دهی بیشتری در یک جا به معلولین با امکانات و تجهیزات روز و مدرن جهان ارائه نماییم.

وی اضافه کرد بازدید شما از بخش های نگهداری معلولین شاهد بودید که مددجویان و پرستاران عزیز این مرکز تمام کوشش خود را برای نگهداری از معلولین با جان دل انجام وظیفه میکنند ما از شما می خواهیم این مشکل اساسی در مورد جذب معلولین تازه اقدامات خوبی از سوی حضرتعالی صورت گیرد تا بتوانیم شاهد افتتاح ساختمان تازه باشیم.

رضا شفیع زاده رئیس هیئت مدیره معلولین شفیع زاده با اعلام این مطلب گفت ما باید از مشارکت مردم برای حمایت از معلولین قدردانی می نماییم انصافاً مردم خوبی ما داریم که درجهت برطرف مسائل مارا کمک می کنند از همه عزیزان سپاسگزاریم .

وی درپایان فرماندار بابل گفت تمام بخش های نگهداری معلولین در این مرکز را من بازدید نمودم الحمدالله مددجویان و پرستاران این مرکز در نگهداری معلولین کوشش می کنند که باید از پرسنل و کادر درمانی این مرکزتقدیر و تشکر نمود. اما مسائل مطرح شده در این جلسه شخصا پیگیری خواهم کرد انشالله در جلسه ای آیند در فرمانداری با شما عزیزان خواهیم داشت تا بتوانیم مسائل طرح شده راپیگیری نماییم مطمئن باشید که ما در کنار شما برای مسائل این مرکز همراه خواهیم بود تا بتوانیم کمکی به معلولین داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1203

به "تور ارزان گرجستان: بازدید عزیز زاده گرجی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل ازمرکز نگهداری معلولین شفیع زاده امیرکلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: بازدید عزیز زاده گرجی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل ازمرکز نگهداری معلولین شفیع زاده امیرکلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید