بازی ترسناک نو هیدئو کوجیما با همکاری جوردن پیل معرفی گردید؛ تیزر OD را ببینید

به گزارش مجله حیات، طی رویداد گیم اواردز امروز صبح، هیدئو کوجیما به همراه جوردن پیل (Jordan Peele) روی سن آمد تا از بازی بعدی خود که با تهیه نمایندگی مایکروسافت و برای پلتفرم های ایکس باکس ساخته می گردد، رونمایی کند. این بازی که فعلا با نام موقت OD رونمایی شده (و می دانیم که احتمالا نام بازی Overdose است)، در سبک ترسناک ساخته می گردد و نه تنها جوردن پیل و بلکه قرار است دیگر سازندگان ژانر ترسناک هم روی آن با هیدئو کوجیما همکاری نمایند.

بازی ترسناک نو هیدئو کوجیما با همکاری جوردن پیل معرفی گردید؛ تیزر OD را ببینید

تیزر بازی OD بیش از هر چیز کیفیت پردازش شخصیت های سه بعدی خود را به رخ کشید. در این تریلر به ترتیب سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، هانتر شیفر (Hunter Schafer) و اودو کی یر (Udo Kier) را دیدیم که دیالوگ هایی را به زبان می آوردند، در حالی که مدل شخصیت سه بعدی شان اساسا تفاوتی با واقعیت نداشت.

این شخصیت های باکیفیت به لطف تکنولوژی MetaHumans شرکت اپیک گیمز ساخته شده اند؛ تکنولوژی ای که مشخصا برای بازسازی انسان با بالاترین درجه کیفیت در قالب مدل های سه بعدی ساخته شده است. تکنولوژی MetaHumans به وسیله شرکتی صرب به نام Illateral ساخته شده است و در حال حاضر دلایل سفرهای متعدد هیدئو کوجیما به صربستان در طول دو سال گذشته را متوجه شده ایم. بازی بعلاوه روی موتور پایه آنریل انجین ساخته می گردد.

تیزر با عبارت بازی ای برای بازی کنندگان و کسانی که جیغ می کشند تمام می گردد تا اطمینان حاصل کنیم کوجیما می خواهد دوباره بازی ترسناک بسازد.

بازی OD با تهیه کنندگی مایکروسافت ساخته می گردد و قرار است به یاری سرورهای مایکروسافت اجرا گردد؛ یعنی اساسا احتمالا ما که توانایی استریم کردن چندانی نداریم، باید قید بازی را از بیخ و بن بزنیم. کوجیما گفت که بازی ادغامی از یک بازی ترسناک، یک فیلم ترسناک و یک پلتفرم رسانه ای تازه برای ارایه محتواست. جوردن پیل هم ضمن تعریف از کوجیما گفت که دیوانه وارترین پروژه ممکن را با کوجیما شروع نموده اند و با این بازی قرار است اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

می توانید در ادامه تیزر کوتاه بازی OD که البته چیز خاصی نشان نمی دهد را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1474

به "بازی ترسناک نو هیدئو کوجیما با همکاری جوردن پیل معرفی گردید؛ تیزر OD را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک نو هیدئو کوجیما با همکاری جوردن پیل معرفی گردید؛ تیزر OD را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید