بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد

به گزارش مجله حیات، بانوی هرمزگانی، استعداد یاب فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتبال قهرمانی ساحلی بانوان کشور شد.

بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد

بنا به پیشنهاد کمیته فوتبال ساحلی کشور و به موجب ابلاغ دبیر کل فدراسیون فوتبال حمیده سلطانی زاده مربی پیروز فوتبال ساحلی در هرمزگان به عنوان استعداد یاب فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور که از چهارم تا یازدهم آذر ماه به میزبانی شهرستان های بندرعباس و سیریک برگزار می گردد، برگزیده شده است.

سلطانی زاده قهرمانی 6 دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور، یکی از ده مربی شایسته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، دو نائب قهرمانی که یک نائب قهرمانی و چهار قهرمانی را با شهرداری بندرعباس کسب نموده و چهار دوره عنوان خانم گلی با تیم شهرداری بندرعباس در کارنامه دارد.

این بانوی ورزشکار هرمزگانی دارای سه دوره عنوان مربی برتر سال در استان، مربی شایسته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران و باشگاه برتر شهرداری بندرعباس بوده است.

مسابقات گروه اول فوتبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور در بندرعباس به میزبانی شهرداری بندرعباس با حضور تیم های پیکان ریز جم، خزد پوشان ساری و داماش گیلان و بازی های گروه دوم به میزبانی ستاره مکران سیریک با حضور تیم های خاتون بم، عقاب زاگرس کرمانشاه و صدر شیمی یزد از تاریخ چهارم تا 7 آذر ماه برگزار خواهد شد.

خبرنگاران هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1340

به "بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید